رئيس بسيج اساتيد در بزرگداشت حماسه 9 دي:

در روز 9 دی ملت ایران کار را بدون حتی شلیک یک گلوله تمام کرد

رئيس سازمان بسيج اساتيد با اشاره به اينکه حماسه 9 دي نتيجه دلبستگي مردم به واقعه عاشورا بود، گفت: در حماسه 9 دي ملت ایران کار را بدون حتی شلیک یک گلوله تمام کرد و تلاش‌هاي سي ساله دشمن براي براندازي نظام را نقش برآب کرد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، سهراب صلاحي رئيس سازمان بسيج اساتيد در بزرگداشت حماسه 9 دي که صبح امروز(پنج شنبه) در مرکز همايش سالن صدا و سيما در حال برگزاری است، حماسه 9 دي را حاصل ناکامي دشمن در تلاش سي ساله خود براي براندازي نظام جمهوري اسلامي دانست و گفت: برخي گمان مي‌کنند که آمريکا در بيست روز دست به اشغال عراق زد در حالي که براساس اسناد موجود حرکت آمريکا براي اشغال عراق 13 سال به طول انجاميده است.

وي با بيان اينکه اشغال عراق در سياست‌هاي آمريکا براي مديريت منابع انرژي دنيای امروز صورت گرفته است، خاطر نشان کرد: جمهوري اسلامي ايران در حماسه 9 دي تلاش‌هاي دشمنان را ناکام گذاشت و سياست جهان را به نفع نظام اسلامی تمام کرد که در آينده‌ای نه چندان دور جوانب بيشتر حماسه 9 دي آشکار خواهد شد.

رئيس سازمان بسيج اساتيد با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری که حماسه 9 دي را نتيجه دلبستگي مردم به روز عاشورا دانسته‌اند، خاطر نشان کرد: شيعه دو بال دارد يکي بال عاشورا و ديگري بال ولايت که بال عاشورا معجزه مي‌کند و بال ولايت ولايت به وسيله امام خميني (ره) ترميم شد و اکنون دشمنان در عرصه‌هاي مختلف بين المللي در رویارویی با نظام اسلامی شکست خورده اند.

صلاحي در پايان برنامه‌هاي امروز را واکاوي جنبه‌هاي حماسه 9 دي دانست و افزود: اميدوارم به زودی شاهد آزادي مسلمين از بند استعمار و استکبار در سراسر جهان باشيم.

انتهای پیام/پ2


برچسب ها: بسیج ، حماسه ، نظام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار