حجت الاسلام و المسلمين صادقي:

فتنه‌گران به دنبال مخدوش کردن الگو بودن انقلاب به عنوان پرچم بيداري اسلامي‌ هستند

جانشين نماينده ولي فقيه در سپاه پاسداران گفت: فتنه‌گران به همراه حاميان بين‌المللي خود در اين سال‌ها به دنبال اين بودند که الگو بودن انقلاب را به عنوان پرچم بيداري اسلامي مخدوش کنند.

به گزارش خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران،حجت‌الاسلام والمسلمين عبدالله صادقي در همايش حماسه 9 دي که به همت سازمان بسيج اساتيد کشور برگزار شد در ارتباط با سالروز  اين حماسه عاشورايي اظهار داشت: در روز نهم دي ماه امت نشان داد که قدر شناس ولايت است.

وي افزود:‌ استکبار علي‌رغم تمام ناکامي‌ها و نتيجه نگرفتن‌ از توطئه‌هايش باز هم دست از مقابله با انقلاب اسلامي بر نمي‌دارد چرا که موجوديت خود را با انقلاب اسلامي در خطر مي‌بينند.

وي با بيان اينکه جنگ و نزاع ما با دشمن تمام شدني نيست گفت: دشمن بعد از فتنه 88 و ناکامي در جنگ سخت در انديشه ايجاد فتنه ديگر در کشور برآمد.

جانشين نماينده ولي فقيه در سپاه پاسداران در تشابه فتنه 88 و فتنه آينده تصريح کرد: وجود تشابه در اهداف و راهبرد کلي از سوي مستکبران را مي‌توان در مواردي همچون براندازي و تغيير محاسبات و ناچار کردن نظام در اجراي تصميمات است.

وي افزود: فتنه‌گران به همراه حاميان بين‌المللي خود در اين سال‌ها به دنبال اين بودند که الگو بودن انقلاب را به عنوان پرچم بيداري اسلامي مخدوش کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمين صادقي بيان داشت: ستون اصلي نظام ولايي و حکومت ديني، پيوند امت با ولايت است بنا به ادعاي فتنه‌گران که مي‌گفتند ولايت بايد فرمانداري را در دست نداشته باشد  بايد گفت که نظام ولايي جلو رفته و دشمن عقب نشيني کرده است و آنها در پي جدايي امت با ولايت هستند و شاهد بوديم که در زمان فتنه 88 دشمن براي رسيدن به هدف خود بر طبقه خواصي از جامعه متمرکز شد.

وي بيان داشت: يکي از برکات 9 دي برقراري ارتباط و استحکام رابطه ميان مردم به صورت مستقيم با ولايت بود و اين لغزش خواص به ميان توده مردم کشيده نشد ولي با اين حال آنها باز هم تمرکز خود را بر روي مردم گذاشته‌اند.

جانشين نماينده ولي فقيه در سپاه پاسداران در ارتباط با فتنه دو ديدگاه را مطرح کرد و افزود: عده‌اي از فتنه‌گران به خيال اينکه هم اکنون فرصت خوبي است براي پايان دادن به  جنگ طولاني ايران با آمريکا در پي رسيدن به اهداف خود هستند و در نظريه مقاومت که از سوي آنها مطرح شد مبني بر اينکه مقابله با استکبار مادامي که روحيه استکباري دارد امکان پذير نيست.و بايد به اين مسئله واقف باشيم که استکبار دنبال اين است که الگو بودن انقلاب اسلامي در هم بشکند.

حجت‌الاسلام والمسلمين صادقي در پايان راهکارهاي مقاومت را اينگونه عنوان و خاطر نشان کرد: تقويت و حرکت همگاني و محور ولايت، مقاومتي کردن همه مسايل از جمله سياست، فرهنگ و اقتصاد، حفظ وحدت، گرفتن فرصت از دشمن و در نهايت ايجاد انگيزه و تقويت عزم مقاومت و ايستادگي مردم است.

انتهاي پيام/
پ2
برچسب ها: عاشورا ، حماسه ، صادقی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار