مشهد/همزمان با ابلاغ نهایی معاون رئیس جمهور :

استخدام حدود 3700 نفر در دستگاه‌های اجرایی خراسان رضوی

مدیرکل منابع انسانی و تحول اداری استانداری خراسان رضوی گفت:براساس تصمیمات اتخاذ شده، سهمیه استخدام 3 هزار و 637 نفر برای دستگاه‌های اجرایی استان پیش‌بینی شده که پس از تأیید هیئت دولت و ابلاغ نهایی معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور، محقق می‌شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد مهدی مرصعی با اعلام این خبر افزود: با توجه به اینکه سهمیه یاد شده مربوط به کل دوره برنامه پنجم توسعهاست، اقدامات لازم برای استخدام حدود 2 هزار نفر مربوط به سهمیه سال‌های 90 و 91 در دستور کار قرار دارد.

مرصعی از اجرای طرح سنجش میزان رضایت‌مندی ارباب رجوع در دستگاه‌های اجرایی استان در روزهای آینده و همچنین ابلاغ طرح ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی در سال‌جاری خبر داد و تصریح کرد: این طرح به صورت الکترونیکی اجرا می‌شود.

وی در ادامه افزود: با توجه به اهمیت بازنگری در ساختار اداری استانداری‌ها، از جمله تحقق مصوبه 13 دی 1389 کارگروه ملی زیارت و همچنین ابلاغیه 26 بهمن همان سال با موضوع تصمیم نمایندگان ویژه رئیس جمهور درکارگروه زیارت و فرهنگ رضوی، معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور موظف شد با هماهنگی استانداری خراسان رضوی نسبت به اصلاح ساختار و ایجاد معاونت هماهنگی و مدیریت امور زائرین در تشکیلات استانداری اقدام کند.

مدیرکل منابع انسانی و تحول اداری استانداری خراسان رضوی با بیان اینکه تاکنون شرح وظایف مشخص و ساختار تعریف شده‌ای برای عدم تداخل سایر معاونت‌ها به استان در راستای تحققاین موضوع ابلاغ نشده، عنوان کرد: مراتب از سوی استاندار خراسان رضوی به مرکز منعکس شده تا پس از وصول شرح وظایف و ساختار یاد شده، نسبت به انتصاب فردی لایق اقدام شود.

مرصعی اظهار امیدواری کرد کهدر سایه عنایات امام رضا(ع) با شکل‌گیری معاونت یاد شده، شاهد فعالیت چشمگیر، برنامه‌ریزی شده و هدفمندی در حوزه هماهنگی و مدیریت امور زائران استان خراسان رضوی باشیم/س

برچسب ها: استخدام ، نیرو ، خراسان ، رضوی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.