فتح اله زاده: نکونام و رحمتی قهر نیستند / اگر حجازي هم زنده بود از مجيدي دعوت مي كرد

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: قهر نکونام و مهدی رحمتی درست نیست، ما در ابتدای فصل نکونام را به عنوان کاپیتان انتخاب کردیم و در ادامه فصل نکونام خودش بازوبند را به رحمتی داد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛ علی فتح اله زاده صبح امروز با حضور در يك برنامه تلويزيوني در پاسخ به پرسش برنامه پیرامون شایعه قهر جواد نکونام و مهدی رحمتی اظهار داشت:  در بازی آخر هم شاهد بودیم که رحمتی بازوبند را به جباری داد من شخصاً در این موضوع دخالت نمی‌کنم چرا که انتخاب کاپیتان برعهده سرمربی است.
 
وی ادامه داد: من به بازیکنان گفته‌ام که در هر بازی بازوبند را به هم تعارف کنند. چند بازیکن در تیم داریم که می‌تواند کاپیتان باشند به همین دلیل از آنها درخواست کرده‌ام بازوبند را به هم تعارف کنند تا همه ببینند که ما هیچ مشکلی نداریم.
 
فتح‌اله ‌زاده در خصوص این نکته که نکونام گفته بود دلش شاد نیست و به همین دلیل در تمرینات حاضر نشد عنوان کرد: عمل و نگرش بازیکن برای ما خیلی مهم است. نکونام در اسپانیا و در سطح اول فوتبال اروپا بازی کرده است و شاید برخی از شوخی‌ها را جدی می‌گیرد. می‌خواستند بازیکن خوب ما را بگیرند و به همین دلیل من خودم در این موضوع ورود کردم و در 4،5 دقیقه مساله حل شد.
 
وی با بیان اینکه هر تیمی آرزوی داشتن نکونام را دارد، گفت: فکر می‌کنم قلعه‌نوعی کار درستی کرد که نکونام را در دیدار برابر آلومینیوم وارد زمین نکرد. مجیدی با سابقه‌تر از نکونام و رحمتی و جباری است و به همین دلیل کاپیتان تیم خواهد بود هرچند که ما نباید در این موضوع دخالت کنیم.هر زمان مجیدی بازگشت، قلعه‌نوعی کاپیتان را انتخاب کند.
 
مدیرعامل استقلال در خصوص پرداخت پول ردی عنوان کرد:‌ اگر بحثی غلط مطرح شود و غلط ادامه پیدا کند به فاجعه تبدیل خواهد شد ما با ردی توافق کردیم که 20 روز پس از فسخ قرارداد پولش را پرداخت کنیم.
 
فتح‌اله‌زاده با بیان اینکه رینالدو از ما شاکی بود که پولش را پرداخت کردیم، ادامه داد: ما پول رینالدو را پرداخت کردیم اما صرافی که باید کار ما را انجام می‌داد خلف وعده کرد که این موضوع را هم برطرف خواهیم کرد. ما توزی و ردی را از لیست خارج کردیم و فردا هم کارت بازی فرهاد مجیدی را می‌گیریم هر تیمی می‌تواند بازیکنانش را کنار بگذارد و با تعهدی که می‌دهد مشکلات احتمالی را برطرف کند.
 
وی درباره تبعیض بین تیم‌های استقلال و پرسپولیس در بحث مالی گفت: بعد از انقلاب تا حالا پرسپولیس همیشه بیشتر از ما امکانات و پول داشته است. رحمتی و سایر بازیکنان قسط‌های عقب‌ افتاده خود را از من می‌خواهند به همین دلیل من در چند روز اخیر مبلغي قرض گرفتم و پس از آن 800 میلیون هم از پرهام وام گرفتم تا پول بازیکنان را پرداخت کنم.
 
فتح‌ اله زاده ادامه داد:‌ در شهرک اشرفی اصفهانی آپارتمانی ساخته شده است که تنها دو واحدش متعلق به من است اما همه می‌گویند تمام این آپارتمان مال من است که این صحت ندارد. 800 میلیونی که از پرهام وام گرفته‌ام در مدت هشت ماه به وی بازمی‌گردانم.
 
مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص اینکه گفته می‌شود نکونام به اساسونا یا النصر امارات خواهد رفت، تصریح کرد:‌ خیر، این موضوع درست نیست و نکونام تا آخر فصل در استقلال می‌ماند. وی در باره شایعه قهر نکونام و رحمتی تأکید کرد:‌ این دو بازیکن مشکلی با هم ندارند. شب قبل از بازی با آلومینیوم هم شاید سرمربی خواسته که این دو بازیکن در کنار هم نباشند.
 
فتح‌اله‌زاده درباره اینکه زمانی که مجیدی می‌خواست به استقلال بیاید برخی‌ها مخالف حضور وی بودند، عنوان کرد:‌ اگر در انتقال اخبار دقت کنیم همه چیز روشن می‌شود. اگر فیلم اعتراض برخی‌ها به حضور مجیدی دراستقلال را مشاهده کنیم متوجه می‌شویم که تنها هفت نفر بودند که با این موضوع مخالف بودند و سایرین موافق حضور مجیدی در استقلال بودند.
وی در مورد صحبت‌های اخیر مجیدی و قلعه‌نویی مبنی بر مکتب حجازی و مکتب استقلال خاطرنشان کرد: نباید نام مکتب را وارد فوتبال کنیم چرا که این واژه مربوط به اعتقادات است نه ورزش. در ورزش باید از کلمه اسطوره استفاده کرد و باید قبول کنیم که حجازی در فوتبال ایران یک اسطوره بود.
 
مدیرعامل تیم فوتبال استقلال در خصوص اظهارات تقوی سرمربی تیم فوتبال سایپا مبنی براینکه برخی‌ها با رفتار غیر حرفه‌ای بازیکنان جوان ما را هوایی می‌کنند، گفت: من رابطه بسیار خوبی با حیدری مدیرعامل سایپا و تقوی،سرمربی این تیم دارم و به همین دلیل سراغ بازیکنان نمی‌روم. ممکن است دلال‌ها به سراغ بازیکنان سایپا رفته باشند؛ از همین‌جا اعلام می‌کنم هیچ بازیکنی از سایپا بدون اجازه حیدری و تقوی به استقلال نخواهد آمد.
 
در ادامه برنامه تقوی در تماس با برنامه تاکید کرد هرگز نام تیمی را بیان نکرده است. وی درباره اشتباهات داوری در دیدارهای اخیر استقلال عنوان کرد:‌ در دیدار برابر آلومینیوم داور مسابقه دو پنالتی به سود ما اعلام نکرد و حتی یک گل ما را هم مردود اعلام کرد اما من معتقدم فغانی یکی از بهترین داوران است. اگر حتی نتیجه بازی را هم واگذار می‌کردیم باز هم این موضوع را مطرح می‌کردم چرا که از اقتدار فغانی خوشم می‌آید چون وی اقتدارش را با احترام به همه نشان می‌دهد.
 
فتح‌اله‌زاده درباره میزبانی دورودی‌ها نیز گفت:‌ آنها نشان دادند تماشاگران شایسته‌ای دارند و حق‌شان است که در لیگ برتر هم میزبان تیم‌های حریف باشند. باز هم درود می‌فرستم به مردم دورود. مربی پرتلاشی به نام مایلی‌کهن در این تیم فعالیت می‌کند و همه باید به وی کمک کنند. معتقدم گهر دورود پتانسیل ماندن در لیگ را دارد. دارا و ندار حرف درستی بود که مایلی‌کهن به آن اشاره کرد هرچند که داراتر از ما هم در لیگ برتر هستند.
 
وی درباره اینکه چرا باشگاه استقلال بیشتر در بخش فوتبال فعالیت می‌کند، گفت: ما حداقل شش رشته دیگر را هم راه‌اندازی کرده‌ایم اما متأسفانه آنها به چشم نمی‌آیند چرا که هنوز متمرکز نشد‌ه‌اند و برخی مواقع به دلیل مشکلات مالی نمی‌توانیم آنها را حفظ کنیم./آق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار