كرمانشاه/

همکاری دستگاه‌ها در وصول مطالبات

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان کرمانشاه از دستگاه‌های دولتی خواست تا در وصول مطالبات برق با شرکت توزیع برق استان کرمانشاه همکاری کنند.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، علی‌مراد مرادی‌مجد در ششمین جلسه شورای برنامه‌ریزی استان کرمانشاه که در سالن شهدای دولت برگزار شد، اظهار کرد: شرکت توزیع برق استان کرمانشاه با 99.9 درصد پوشش توزیعی، گسترده‌ترین خدمات را به مردم استان ارائه می‌دهد.

مرادی‌مجد تصریح کرد: تنها منابع درآمدی شرکت توزیع برق از فروش انشعاب و فروش انرژی است.

وی بیان داشت: با توجه به تعطیل شدن کمیته استانی وصول مطالبات که تمامی مشترکان را موظف به پرداخت دیون برق مصرفی می‌کرد، شرکت توزیع برق با مشکلاتی در این راستا مواجه است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان کرمانشاه با اشاره به آماری از بدهی‌های مشترکان برق در استان، گفت: مشترکان خانگی بیش از 10 میلیارد تومان، مشترکان عمومی 15 میلیارد تومان، مشترکان بخش کشاورزی یک میلیارد و 300 میلیون تومان و مشترکان بخش صنعتی 41 میلیارد و 146 میلیون تومان بدهی برق مصرفی در 8 ماه اول سال در استان کرمانشاه داشته‌اند.

وی از دستگاه‌های دولتی و نیز سایر مشترکان برق خواست تا در خصوص وصول مطالبات برق با شرکت توزیع برق استان کرمانشاه همکاری کنند./ج1

برچسب ها: کرمانشاه ، مطالبات ، برق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.