تبریز/

مردم تابع ولایت هستند و قانون مدارند

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی، گفت: مردم ایران در روز 9 دی ماه نشان دادند که تابع ولایت هستند و قانون مدارند.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز، آیت ا... مجتهد شبستری، در دیدار با عده ای از مردم و مسئولان شهرستان اهر افزود: سران فتنه که در انقلاب اسلامی سابقه ای داشتند به بهانه تقلب در انتخابات مردم را به خیابان ها کشاندند و کسانی هم که نا آگاه و یا مزدور آمریکا و اجانب بودند به آن دامن زدند و در روز عاشورا به عزای حسینی، قرآن و مقام شامخ ولایت جسارت کردند اما مردم در 9 دی ماه جواب آنها را با راهپیمایی عظیم خودشان دادند.

وی، اثبات بصیرت، اتحاد، شناخت خادم از خاین، و ولایت مدار بودن مردم را از دستاوردهای داخلی 9 دی ماه اعلام کرد.

امام جمعه تبریز، در مورد دستاوردهای خارجی 9 دی ماه نیز گفت: دشمنان دندان طمع کرده بودند و قصد براندازی نظام را داشتند بنابراین 9 دی ماه حادثه معمولی نیست چرا که آمریکا و دشمنان انتخابات را بهانه ای برای براندازی نظام کرده بودند و خود رسانه های غربی و بازداشت شدگان نیز بر آن اذعان داشتند اما با شرح صدر مقام معظم رهبری و حضور به موقع مردم توطئه های دشمنان نقش برآب شد.

وی، با توجه به سرنوشت ساز بودن روز 9 دی ماه ، پاسداری از آن را لازم و و ظیفه همه دانست.

آیت ا... مجتهد شبستری، خاطرنشان کرد: ملت ایران برای اسلام و استقلال کشور شهید داده اند و برای حفظ آن از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد.

وی، با بیان اینکه کسانی که ادعا می کنند در کشور در انتخابات تقلب روی می دهد جزء دروغ شاخدار چیز دیگری نیست افزود: با وجود هیئت های نظارت و اجرایی و حضور مردم در شمارش آراء تاکنون انتخابات سالمی در کشور برگزارشده است و اگر موردی هم باشد شورای نگهبان آن را ابطال می کند و مثل قبل از انقلاب نیست که انتخابات فرمایشی باشد. /ب

برچسب ها: مردم ، تابع ، ولایت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.