همه ی آدمهای خوب...

کجایند آن بی دین های لامذهبی ، که به امام اول شیعیان تهمت می زدند که فرموده : فقر از دری وارد شود ، ایمان از پنجره خارج می شود؟

به گزارش مجله شبانه  باشگاه خبرنگاران، وبلاگ پاسداران در جدیدترین نوشته خود آورده است:

کاش می دونستم کجا بوده ،

کاش می دونستم چه وقت بوده ،

از همه مهمتر ،

کاش میشناختمش.

بله . همین پیرمرد دستفروش پاک نهاد نمازخوان فقیر را می گویم .

کجایند آن بی دین های لامذهبی ، که به امام اول شیعیان تهمت می زدند که فرموده : فقر از دری وارد شود ، ایمان از پنجره خارج می شود؟

کجایند کافران مال پرستی که ، دین را فقط در شکم سیری تفسیر می کنند و نمی توانند بلندای قامت تکبیره الاحرام این پیرمرد تنگدست ، یا سفلای بی دینی و الحاد و گمگشتگی آن بنز و بی ام او  سوار را تفسیری کنند. کجایند که تفسیر حدیث شریف امیرالمومنان که فرمود : " کاد الفقر ان یکون کفرا - نزدیک است که فقر به کفر بیانجامد " مندرج در نه البلاغه ی شریف ایشان است را چنین با ادبیات الحادی خود می دهند ؟

پیرمرد . دستت را بیاور. بر سرم بگذار. ذکری بگو و دعایم کن. بیا که پیشانی ات و پینه های دستانت را ببوسم. بیا که در آغوشت بکشم تا بدانند ، شاگرد آن پیر سفرکرده و این پیر مرادم که یک تار موی تو را به کافران برج نشینی نمی دهد که امروز ، با بطری شراب عکس می گیرند و افتخارشان این است که "ما  تی.وی ! ایران نداریم !"

تی وی ! ایران لیاقتی می خواهد ، چرا که پنجره ی مستضعفین است به شما بنض ! سوارهای پوچ. به شماها که شورش اشرافیت علیه عدالت را رقم می زنید. به شماها که در فیسبوکهایتان ، لایکهایتان به پای پهلوی و نیم پهلوی و ربع پهلوی می ریزد. به شما فیفی مامان شده هایی که اگر سگتان آبچه کند، از غصه دغ می کنید ، اما شعار نه غزه نه لبنان سر می دهید و البته که جرات ندارید که حتا جانتان را حتا فدای ایران کنید ! شماهایی که ناگهان سرجنباندید و دیدید که جانتان فدای جانیان طالبانی و سلفی و وهابی و تکفیری ارتش آزاد ! سوریه می شود ، اما فدای کودک در خون غلطیده ی چهار ساله ی سوری که گناهی نداشت جز آنکه پدرش به بشار اسد خیانت نکرده بود، نمی شود.

پیرمرد

نمازت چه صفایی دارد.

چه صفایی.

ای بمیرم برای نوری که از سجده گاهت منور است. ای به فدای عطر حقیقتی که در زلال عبادتت جاری است.

پیرمرد.

تا تو را دارم ، که نمازت دشمن شکن است و پینه های دستت نشان کسب حلال، به لطف خدا ، از حرامیانی که با رشوه و سفته و دلال بازی و ربا و نزول ، کاخ می سازند ، هیچ هراس ندارم. یک دانه ساندیس اینها را بس است !

پی نوشت :

خداوند این کوخ نشینها را برای ماحفظ کند. و خداوند این مسلمینی که تعهد دارند برای اسلام ، این جوانهایی که خدمت دارند می کنند به کشور خودشان ، خدمت دارند می کنند به اسلام ، خداوند برای ما حفظکند. خداوند همه شما را، خواهرها را، برادرها را حفظ کند و قدرت ، عنایت کند. مطمئن باشید که با این روحیه ای که دارید پیروز هستید. و نمی تواند کسی بر شما غلبه کند؛ و شمابر همه غلبه خواهید کرد.

- ما باید کوشش کنیم که اخلاق کاخ ‏نشینى را از این ملت بزداییم
 
- اکثر این خویهای فاسد از طبقه مرفه به مردم دیگر صادر شده است.
 
- طبع کاخ نشینی منافات دارد با تربیت صحیح، منافات دارد با اختراع و تصنیف و تألیف و زحمت.
 
- ما وقتی که در مذهب خودمان ملاحظه می کنیم که فقه ما آن طور غنی است، و فلسفه ما آن طور غنی است، [می بینیم] اشخاصی که این فقه را به این غنا رساندند،و آن اشخاصی که این فلسفه را به این غنا رساندند کاخ نشینان  نبودند، کوخ نشینان بودند.
 
- تزلزلی که در بین کاخ نشینها هست در بین کوخ نشینها نیست، آرامشی که این طبقه محروم دارند، آن طبقه ای که به خیال خودشان در آن بالاها هستند ندارند.
 
- ما در طول مشروطیت از این کاخ نشینها خیلی صدمه خوردیم. مجلسهای ما مملو از کاخ نشین بود، و در بینشان معدودی بودند که کوخ نشینها بودند؛ و همین معدودی از کوخ نشینها بودند که از خیلی از انحرافات جلوگیری می کردند.
 
- ما  بحمدالله امروز همه دست اندر کارهایمان کاخ نشین نیستند، دولت ما یک دولت کاخ نشین نیست.آن روزی که دولت ما توجه به کاخ پیدا کرد، آن روز است که باید  فاتحه دولت و ملت را بخوانیم.
 
- آن روزی که رئیس جمهور ما _ خدای نخواسته _ از آن خوی کوخ نشینی بیرون برود و به کاخ نشینی توجه بکند، آن روز است که انحطاط برای او و برای کسانی که با او تماس دارند پیدا می شود.
 
- کاش کاخ نشینان حال دردمندان ما را مشاهده می کردند، تا به جنایات دولت جبار آمریکا دامن نزنند!
 
- شما طبقه جوان برومند زاغه نشین، بر آن اشخاص کاخ نشین شرافت دارید، و شما هستید که اسلام را حفظ کردید.
 
- یک موی سر این کوخ نشینان و شهید دادگان به همه کاخ ها و کاخ نشینان جهان شرف و برتری دارد .
برچسب ها: وبلاگستان ، باشگاه ، آدم ، خوب ، نماز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.