اولین جشنواره دانش آموزان با موضوعات دهه فجر سبک زندگی اسلامی و اقتصاد مقاومتی برگزار می شود

دبیر کل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان گفت:جشنواره دانش آموزان با موضوع دهه فجر سبک زندگی اسلامی و اقتصاد مقاومتی از اول بهمن ماه آغاز می شود.

حامد علامتی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران،گفت: جشنواره انجمن اسلامی برتر دانش آموزان با موضوعات دهه فجر سبک زندگی اسلامی و اقتصاد مقاومتی از اول بهمن ماه آغاز می شود.
وی با اشاره به برنامه های اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان گفت: در راستای سیاست های اتحادیه انجمن های اسلامی جشنواره اسلامی برتر برای اولین بار برگزار می شود.
دبیر کل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان ادامه داد: شوراهای دانش آموزان شهرستان ها آموزش شبکه دانش آموزان،تقویت جایگاه انجمن اسلامی مدارس به عنوان ثمرات شناسایی الگوهای مطلوب از فعالیت های تربیتی و تشکیلات در حوزه دختران و پسران و مصرف این الگوها به تمامی سطوح شناسایی ظرفیت فارغ التحصیلان مدارس ایجاد فضای با نشاط تربیتی و تشکیلات جزو اهداف این جشنواره است.
علامتی با اشاره به این که این جشنواره شامل شورای سیاستگذاری و سه کمیته است که در دو حوزه مدرسه ای و فرا مدرسه ای برگزار می شود افزود: ارزیابی شهرستان ها در نیمه اول خرداد ماه ارزیابی استان ها درنیمه دوم خرداد ماه صورت خواهد گرفت و به صورت ملی برترین ها در تیرماه 92 اعلام خواهد شد.
دبیر کل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان خاطر نشان کرد: محورهای انتخابی انجمن های اسلامی برتر ساختار مدیریتی انسجام تشکیلات فرهنگی تربیتی علمي و درس ارتباطات و تعاملات و فعالیت های جریان ساز است./ل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار