اعلام آمار ثبت نام کنندگان در عمره دانشگاهیان؛

بیش از ۲۸۰ هزار نفر متقاضی تشرف به سرزمین وحی هستند

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت: بیش از ۲۸۰هزار نفر از دانشگاهیان برای تشرف به سرزمین وحی ثبت نام کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار علمي باشگاه خبرنگاران به نقل از دانشگاه آزاد؛، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد رضا فقیهی رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان اظهار داشت: مهلت ثبت نام از دانشگاهیان متقاضی تشرف به سرزمین وحی روز گذشته به پایان رسید.

وی تصریح کرد: ثبت نام از دانشگاهیان از روز 29 آذرماه در سایت لبیک آغاز و تا 9 دی ماه ادامه داشت و علیرغم افزایش هزینه، تبلیغات کم به علت دیر اعلام شدن سهمیه و جلوگیری سیستم از ثبت نام دانشجویانی که سابقه تشرف عمره دانشجویی داشتند، با این حال با استقبال خوبی از سوی دانشگاهیان مواجه بودیم.در این مدت 280554 از دانشگاهیان متشکل از 163212 نفر از متاهلین،104630 دانشجوی مجرد و 12712 نفر از اساتید (علیرغم آنکه هنوز سهمیه ای برای اساتید اخذ نشده است)، ثبت نام کردند.

فقیهی تاکید کرد: قرعه کشی از میان ثبت نام کنندگان طی روزهای 10 و 11 دی ماه در سراسر کشور انجام می شود و نتایج از طریق سایت لبیک به اطلاع دانشگاهیان خواهد رسید.در این قرعه کشی زائرین اصلی و ذخیره انتخاب می شوند و ثبت نام نهایی از روز سه شنبه در سایت لبیک آغاز خواهد شد.

فقیهی افزود: مراسم قرعه کشی نمادین عمره دانشجویی در تهران روز دوشنبه، 11 دی ماه در دو نوبت صبح و عصر در مجتمع دانشگاهی حضرت ولی عصر(عج)واحد تهران مرکزی و باشگاه دانشجویان دانشگاه تهران برگزار می شود.

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان‌بیان کرد: اطلاع رسانی به زائرین اصلی و ذخیره از طریق سایت لبیک انجام خواهد شد؛ بنابراین دانشجویان از مراجعه حضوری به دفاتر ستاد و تماس تلفنی پرهیز نمایند./ع2

برچسب ها: دانشگاه ، عمره ، دانشجو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار