سارق چراغ خاموش به دام افتاد

شب گذشته سارقی که با خودروی خود به صورت چراغ خاموش در حال پرسه زدن بود توسط عوامل کلانتری دستگیر شد.

رئیس کلانتری 134 شهرک قدس در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران،در تشریح خبر فوق گفت: عوامل این یگان طی گشت زنی های مستمر خود می کوشند تا با دقت در این عمل حافظی برای جان و مال شهروندان در مقابل مجرمین و سارقان باشند.
سرهنگ مهرزاد بیژنیان در ادامه افزود: ماموران در حین گشت زنی مقارن ساعت 2 بامداد در محدوده علامه جنوبی به یک دستگاه خودروی پراید که با دو سرنشین در حال پرسه زدن به صورت چراغ خاموش بود مشکوک شدند.
این مقام مسئول انتظامی در ادامه اظهار داشت : ماموران با تحت نظر گرفتن این افراد متوجه اقدام آنان به سرقت لوازم خودروهای پارک شده در اطراف خیابان شدند که بلافاصله در یک اقدام ضربتی آنان را دستگیر و زمین گیر کردند.
وی در خاتمه خاطر نشان کرد: در بازرسی از خودرو یک عدد دیلم مخصوص اهرم کردن و باز نمودن درب خودروها و یک عدد تیر کوچک،2 عدد سیم چین،آچار بکس،4 عدد پیچ گوشتی،تعدادی قیچی و 2 عدد ریموت کشف و ضبط کردند که پس از انتقال آنان به کلانتری در بازجویی های اولیه خود را به نام های ناصر و میثم معرفی نمودند و علت جرم خود را سوءمصرف از مواد مخدر از نوع شیشه اعلام نمودند که در نهایت در این رابطه پرونده ای تشکیل و برای بررسی بیشتر و کشف جرم های متعدد آنان به پایگاه دوم پلیس آگاهی فرماندهی تهران بزرگ ارجاع شد./ل
برچسب ها: سارق ، خودرو ، ماموران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار