اذعان العريبه به تقويت توان دفاعي الکترونيک ايران

شبکه تلويزيوني العربيه در گزارشي در بازتاب رزمايش ولايت 91 اذعان کرد که ايران توان دفاعي الکترونيک خود را تقويت کرده است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از العربيه، اين شبکه گزارش داد ايران براي اولين بار از برگزاري تمرين دفاعي، هجومي و الکترونيکي در چارچوب رزمايش دريايي خود در تنگه هرمز خبر داده است.

مقامات نظامي اين کشور اعلام کردند هدف اين رزمايش نمايش قدرت دريايي ايران و انتخاب سناريوهاي دفاعي امن براي مقابله با هر خطري است که امنيت اين کشور را تهديد مي کند.

"کفاح الزين" گزارشگر اين شبکه در گزارشي در اين زمينه افزود: پس از اين که راهبرد تحريم اقتصادي نتوانست مانع از پيشروي در برنامه بحث برانگيز هسته اي ايران شود، درگيري با اين کشور بعد جنگ الکترونيک به خود گرفته است و در اين فضاي مجازي از تسليحات کشنده الکترونيک استفاده مي شود که تاثيرات آن شديدتر از جنگ هاي متعارف است.

ايران براي تقويت خود براي مقابله با جنگ الکترونيک در سايه تنش هاي جاري در منطقه، براي اولين تمرين هجومي، دفاعي و الکترونيک در چارچوب رزمايش دريايي خود در اطراف تنگه هرمز برگزار کرد.

دريادار امير رستگاري سخنگوي اين رزمايش اعلام کرد يک واحد از دفاع الکترونيکي حمله اي را انجام داد تا وارد سامانه اطلاعاتي نيروي دريايي شود و ويروس هايي در اين سامانه هاي اطلاعاتي منتشر کند ولي نيروهاي دفاع الکترونيک اين حمله را شناسايي و با آن مقابله کردند.

ايران با شماري از حملات الکترونيک از سوي آمريکا و اسرائيل روبرو شده  و به همين دليل واحدهاي دفاع الکترونيک نظامي و غيرنظامي خود را براي مقابله با اين تهديدات تقويت کرده است.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار