تولید شوینده‌ها افزایش یافت

مدیر کل دفتر برنامه ریزی تامین توزیع و تنظیم بازار از انعقاد تفاهم نامه میان انجمن و شورای تولید کنندگان پودر شوینده برای افزایش 25 درصدی تولید این محصولات در روزهای پایانی سال خبر داد.

علی پور کاوه در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب گفت: تولید کنندگان با مشکلاتی از جمله تامین منابع مواد اولیه پتروشیمی و بسته بندی مواجه بودند که با هماهنگی با تامین کنندگان و نیز اقدامات صورت گرفته در معاونت توسعه بازرگانی داخلی مشکلات برطرف و تولید انواع پودر شوینده به حالت قبل بازگشته است.

پور کاوه تسهیل واردات مواد اولیه و انعقاد تفاهم نامه با مجتمع های پتروشیمی داخلی را از جمله اقدامات صورت گرفته در بازرگانی داخلی اعلام کرد و اظهار داشت: با تامین نیازهای تولید کنندگان و تسهیل در تهیه مواد اولیه، تولید پودر شوینده در کشور هم چون گذشته در جریان است.

مدیر کل دفتر برنامه ریزی تامین، توزیع و تنظیم بازار با بیان این که تقاضا برای پودرهای شوینده در روزهای پایانی سال افزایش می یابد گفت: با امضای تفاهم نامه ای میان انجمن صنایع شوینده ، بهداشتی و آرایشی و شورای تولید کنندگان این محصولات در روزهای پایانی سال میزان تولید انواع پودرهای شوینده 25 درصد افزایش می‌یابد.
برچسب ها: پودر ، شوینده ، پورکاوه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار