مغازه اي که ويترينش لاستيک خودرو بود حشيش مي فروخت

برادراني که در خيابان ري مغازه لاستيک فروشي داشتند، اقدام به فروش موادمخدر از نوع حشيش مي کردند که با آگاهي پليس دستگير شدند.

رئيس پليس مبارزه با موادمخدر تهران در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران، در تشريح خبر فوق گفت: ماموران تمامي پايگاه هاي مبارزه با موادمخدر تهران با درايت خود و با بکارگيري تکنولوژي هاي در دسترس و اقدامات ميداني، مي کوشند تا جاي جاي شهر را از وجود سوداگران مرگ پاک نمايند.
سرهنگ سعيد ليراوي در ادامه اظهار داشت: عوامل پايگاه ششم پليس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ درپي کسب اطلاعاتي مبني بر خريد و فروش موادمخدر در محدوده شوش، اقدامات گسترده خود را آغاز نمودند.
وي افزود: پس از چندين کار اطلاعاتي، ماموران توانستند منشاء آن را که يک مغازه لاستيک فروشي در خيابان ري بود، شناسايي نمايند که بلافاصله اکيپي به آنجا اعزام و طي بررسي از مغازه لاستيک فروشي، ماموران لابلاي لاستيک ها توانستند بيش از يک کيلوگرم موادمخدر از نوع حشيش را کشف و ضبط نمايند.
اين مقام مسئول انتظامي در پايان خاطرنشان کرد: در نهايت پس از کشف موادمخدر، دو نفر متهم به نامهاي مهدي و محمدرضا که با هم برادر نيز بودند، دستگير و جهت سير مراحل قانوني به پايگاه انتقال داده شدند./ل
برچسب ها: مغازه ، پلیس ، موادمخدر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار