فکری: مشکلات مالی حل شود، در آسیا می درخشیم

مربی تیم فوتبال صبای قم گفت: بردن ملوان در انزلی برای تیم های بزرگ ایران هم سخت است.

محمود فکری مربی صبای قم در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: می دانستیم در انزلی بازی سختی مقابل ملوان داریم. بردن ملوان در انزلی برای تیم های بزرگ ایران مثل استقلال، پرسپولیس و سپاهان هم سخت است اما این مهم برای ما اتفاق افتاد و ملوان را در انزلی بردیم با توجه به شرایطی که داشتیم، این 3 امتیاز از نظر روحی برای ما خیلی مهم بود.

وی افزود: تیم ما در بازیهای قبلی خوب بازی کرد و موقعیت های خوبی هم به دست می آوریم اما بد نتیجه می گرفتیم. این 3 امتیاز باعث شد که از نظر روحی شرایط ما بهتر شود و اعتماد به نفس به تیم ما بیاید و بچه ها خودشان را باورکنند که در زمین حریف هم می شود تیم های خوب لیگ را شگست داد.

وی در ادامه گفت: در چند هفته گذشته برخی ها حرف از سقوط صبای قم به لیگ یک می زدند. چنین بحث هایی به این دلیل می شد که شاید این دوستان فقط جدول را نگاه می کردند و بازیها را نمی دیدند. تیم ما هم در حمله و هم در دفاع خوب بازی می کرد و موقعیت های زیادی ایجاد می کرد اما در نتیجه گیری یک مقدار بد عمل می کردیم. البته خودمان امیدوار بودیم که تیم درست شود و بالاخره این اتفاق الان دارد برای صبا می افتد. کسانی که حرف از سقوط صبا می زدند روی شناخت نبود و فقط جدول را نگاه می کردند. الان و با توجه به نتایجی که در هفته های اخیر گرفته ایم، خیلی از تیم ها حساب ویژه ای روی تیم ما باز کرده اند.

مربی تیم صبای قم اظهار داشت: مهم ترین هدف ما این است که جایگاه خوبی در جدول به دست بیاوریم و با توجه به شرایط روز، جایگاه خودمان را در جدول تعریف کنیم. هر چه شرایط ما بهتر باشد، به بالا جدول نزدیک تر خواهیم شد این تیم توانایی رسیدن به 4 تیم بالای جدول را دارد اما باید همه امکانات مهیا باشد تا این اتفاق بیفتد.

وی افزود: مشکلات مالی صبای قم هچنان وجود دارد و هنوز حل نشده است اما مسئولین در تلاش هستند تا این مشکل را برطرف کنند امیدوار هستیم که به زودی مشکلات مالی ما برطرف شود و بچه ها با خیالی راحت در زمین کار کنند الان 3 ماه است که به صبای قم آمده ام وتنها بعذ از 2 بازی پاداش گرفته ام که در مجموع 900 هزار تومان شده است و اگر این وضعیت ادامه داشته باشد،‌به تیم ما ضربه می زنند.

وی در ادامه گفت: من به عنوان مربی مجبورم برای حفظ آبرویم تلاش کنم حتی اگر پول نگیرم اما این مساله روی بازیکنان تاثیر می گذارد ودر نهایت در نتیجه گیری به مشکل می خوریم یکی از دلایل بهتر شدن صبای قم در بازیهای اخیر پرداخت مقداری از مطالبات بچه ها بوده است و به نظر من باید این روند ادامه داشته باشد و پول به تیم تزریق شود تا بازیکنان ما راحت تر در زمین کار کنند.

فکری در پایان گفت: ما در لیگ قهرمانان آسیا میزبان الشباب امارات در مرحله پلی آف هستیم به نظ من صبای قم توانایی گذشتن از سد الشباب امارات را دارد با توجه به اینکه تیم های عربی در مسابقات آسیایی کاملابا قدرت ظاهر می شوند و بازکنان گران قیمت را به خدمت می گیرند اما توانایی رسیدن به مرحله گروهی را داریم و حتی در آن مرحله هم می توانیم نماینده شایسته ای برای فوتبال ایران باشیم به شرطی که مشکلات ما به حداقل ممکن برسد تا با تمرکز کامل وارد مسابقات آسیایی شویم./آق



 

برچسب ها: فکری ، انزلی ، موقعیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار