اصفهان/

روستاها نقطه اتکا اقتصاد کشور هستند

نماینده مردم فریدن، فریدونشهر و چادگان در مجلس گفت: روستاها نقطه اتکا اقتصاد کشور هستند.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ،  فریدن محمدعلی اسفنانی شامگاه شنبه در نشست دهیاران و شوراهای اسلامی شهرستان فریدن با حضور فرماندار به نقش روستائیان در فرآیند تولید و استقلال اقتصادی اشاره کرد و گفت: روستاها نقطه اتکا اقتصاد کشور هستند و روستائیان نماد سخت کوشی و تولید به نحو احسن در جامعه محسوب می‌شوند.

این مسئول کارهای انجام شده در روستاها را مثبت ارزیابی کرد و گفت: آنقدر منطقه وسیع و بسیط است که کارهای انجام گرفته نتوانسته در فقرزدایی و بهبود کیفی شهرستان موثر واقع شود.

نماینده مردم شهرستان‌های فریدن، فریدونشهر و چادگان در مجلس شورای اسلامی افزود: خشکسالی تمام مشکل ما نیست بلکه مشکلات اقتصادی و تحریم‌ها که و خود ما نیز در آن دخیلیم مشکل آفرین است.

وی کشاورزی را زیر ساخت اصلی تمام مایحتاج بشری اعلام کرد و افزود: باید قبل از آنکه به توسعه صنعتی توجه شود توسعه کشاورزی را مد نظر قرار داد و در جهت ارتقای سطح کیفی و کمی آن تلاش کرد و سپس به توسعه صنعتی و پیرامون آن اقدام کرد.

اسفنانی ضمن تقدیر از دولت‌های نهم و دهم به خاطر نظر ویژه به روستاها به جمعیت شهرستان‌های تحت پوشش خود در سالیان گذشته اشاره کرد و گفت: در سال گذشته طبق سرشماری جمعیت سه شهرستان در حدود 152 هزار  19 نفر گزارش شده و براساس آمار روند نزولی داشته و این به خاطر عدم پیشرفت و توسعه یافتگی شهرستان در سال‌های گذشته بوده است.

این مسئول از تلاش و همت دهیارن روستاها تشکر کرد و اذعان داشت: توسعه یافتگی شهرستان با تلاش دهیاران سخت کوش و کمک‌های دولت و مردم محقق می‌شود.

نماینده مردم شهرستان‌های فریدن، فریدونشهر و چادگان در مجلس شورای اسلامی در پایان خواهان ادامه نشست‌ها و جلسات فوق با اقشار مختلف مردم در جهت پیشرفت شهرستان و ارائه راهکارهای مناسب شد./ج1

برچسب ها: اصفهان ، دهیار ، مجلس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.