مازندران /

برپایی نمایشگاه کتاب در دهه فجر

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران از برپایی نمایشگاه کتاب در دهه فجر خبر داد و گفت: کتاب‌های این نمایشگاه تخفیف 40 درصدی دارند.

حجت‌الاسلام ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران افزود: به مناسبت دهه فجر فعالیت‌های فرهنگی خوبی شامل برپایی نمایشگاه و عکس قرآنی، مسابقات بین‌المللی قرآن و نمایشگاه بزرگ کتاب از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار می‌شود.

وی جایگاه کتاب و کتابخوانی را گسترده دانست و ادامه داد: هدف ما افزایش سرانه مطالعه و رفع دغدغه‌های فرهنگی استان است.

ابراهیمی با اشاره به اینکه سال گذشته 300 غرفه در نمایشگاه بزرگ کتاب مازندران فعال بود و از 29 ناشر و نمایندگی مطرح کشوری دعوت به عمل آمد، تصریح کرد: سال گذشته در مجموع ناشران استانی و کشوری از 400 ناشر دعوت به عمل آمد که امسال از این تعداد کمتر نمی‌شود.

وی افزود: نمایشگاه کتاب امسال شامل عنوان‌های مختلفی از کتب مذهبی، تخصصی، علمی و دانشگاهی است که در بحث موضوعی برای سنین مختلف متفاوت است.

ابراهیمی به غرفه‌های ویژه نمایشگاه بزرگ کتاب دهه فجر در مازندران اشاره کرد و ادامه داد: غرفه‌های جنگ نرم و رسانه، عفاف و حجاب، دفاع مقدس و نماز و نیایش، توزیع کتابچه‌هایی برای رفع دغدغه‌های فرهنگی و توجه به مهندسی فرهنگی و نیز توزیع کتاب‌هایی با عنوان بهار کتاب که برگرفته از نگاه رهبری در خراسان شمالی است به صورت ویژه در نمایشگاه کتاب به آن پرداخته می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران از رونمایی کتاب با رویکرد بومی در نمایشگاه بزرگ کتاب دهه فجر در مازندران خبر داد و اظهار داشت: نمایشگاه فرهنگ بومی نیز در حاشیه نمایشگاه کتاب مازندران برپا می‌شود./ع

برچسب ها: تخفیف ، نمایشگاه ، کتاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.