پرکره در گفتگو با باشگاه خبرنگاران عنوان کرد

رهنمود‌هاي مقام معظم رهبري عامل حفظ وحدت ميان گروه‌ها

مسئول بسيج دانشجويي دانشگاه علوم و تحقيقات گفت: همه گروه‌ها با محور قرار دادن رهنمودهاي مقام معظم رهبري به راحتي مي‌توانند وحدت را به وجود آورده و آن را حفظ کنند.

محمدحسين پرکره در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با اشاره به لزوم وحدت در انتخابات رياست جمهوري آتي اظهار داشت: مهم‌ترين اصل در حفظ وحدت، تمسک به ريسمان الهي است که يکي از مصاديق مهم آن ولايت فقيه است لذا مسئولين کشور بايد با تمسک به اين اصل، وحدت حول محور ولايت را به وجود آورند.

وي به وجود اختلاف نظرها در کشور اشاره كرد و گفت: همه گروه‌ها با محور قرار دادن رهنمودهاي مقام معظم رهبري به راحتي مي‌توانند وحدت را به وجود آورده و آن را حفظ کنند.

مسئول بسيج دانشجويي دانشگاه علوم و تحقيقات تصريح کرد: مقام معظم رهبري بر حفظ وحدت تأکيد زيادي دارند همانطور که در ديدار اخير خود با دانشجويان بر پرهيز از ايجاد اختلاف تأکيد کرده و از همه خواستند تا مسائل درون نظام را بزرگ جلوه ندهند.

پرکره با اشاره به عملکرد برخي از مسئولين در مواجهه با مسائل افزود: مسئولين نظام نبايد مشکلات و مسائل داخلي را بزرگ جلوه داده و فضا را متشنج کنند بلکه براي حفظ وحدت لازم است از بزرگنمايي مشکلات بپرهيزند و در همه امور با مردم صادق بوده و از دادن وعده‌هايي که فقط جنبه تبليغاتي داشته و قابل انجام نيست، خودداري کنند.

وي به نقش تشکل‌هاي دانشجويي در ايجاد وحدت به خصوص در دوره انتخابات اشاره و خاطر نشان کرد: بصيرت افزايي و تشويق مردم به حضور در انتخابات از وظايف اصلي تشکل‌ها بوده و بايد تلاش کنند تا فضا را براي مردم و دانشجويان شفاف‌سازي کنند تا به اميد خدا حوادثي مانند فتنه 88 هيچگاه در کشور تکرار نشود.

انتهاي پيام/
برچسب ها: پرکره ، وحدت ، نظام اسلامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار