محصولات جدید Huawei معرفی شد

در روز دوم نمایشگاه CES 2013 و در یک کنفرانس مطبوعاتی، کمپانی چینی Huawei، دو محصول جدید خود را با نام‌های Ascend Mate و Ascend D2 معرفی کرد.

 خبرنگار بازار باشگاه خبرنگاران  Ascend D2 برترین گوشی ساخته شده توسط این کمپانی تا به امروز است که از یک صفحه نمایش 5 اینچی با دقت Full HD بهره می‌برد و تراکم پیکسلی باورنکردنی 443ppi را ارائه می‌دهد. به علاوه بدنه این گوشی در برابر گرد و غبار و نفوذ مایعات مقاوم می‌باشد. مغز متفکر این گوشی، یک پردازنده چهار هسته ای ساخت خود کمپانی هواوی می‌باشد که هنوز جزئیات آن مشخص نشده است. دو گیگابایت حافظه RAM و یک دوربین 13 مگاپیکسلی با قابلیت فیلم‌برداری Full HD، دوربین دوم 1.3 مگاپیکسلی، 32 گیگابایت حافظه داخلی و باتری 3000 میلی آمپر-ساعتی، سایر مشخصات این گوشی را تشکیل می‌دهند.


Ascend D2 با سیستم عامل اندروید نسخه 4.1 و از اواخر ماه جاری میلادی وارد بازار خواهد شد.
دومین گوشی معرفی شده، Huawei Ascend Mate نام دارد. همان گوشی معروفی که مدت‌ها بود در باره آن خبرهای زیادی در اینترنت پخش شده بود. این گوشی که جزو Phablet ها (گوشی‌های با صفحه نمایش بزرگ) محسوب می‌شود، دارای یک صفحه نمایش 6.1 اینچی بوده و رقیب مستقیم محصولاتی مانند Samsung Galaxy Note II و LG Optimus Vu محسوب می‌شود.

صفحه نمایش 6.1 اینچی Mate، دارای دقت 720p بوده و به یک روکش ضد خش Gorilla Glass نیز مجهز شده است. قاب دور صفحه نمایش بسیار باریک است به طوری که 73% از قسمت جلویی گوشی را به خود اختصاص داده است. Mate نیز همانند Ascend D2 از یک پردازنده چهار هسته ای 1.5 گیگاهرتزی استفاده کرده و 2 گیگابایت حافظه RAM دارد. دوربین 8 مگاپیکسلی، دوربین دوم 1.3 مگاپیکسلی، شیار مموری کارت، باتری قدرتمند 4050 میلی آمپر-ساعتی و نسخه 4.1 سیستم عامل اندروید در کنار رابط کاربری Emotion UI، سایر مشخصات این غول چینی را تشکیل می‌دهند.
Ascend Mate از ماه فوریه وارد بازار خواهد شد و قیمت احتمالی آن 480 دلار است.
برچسب ها: گوشی ، بازار ، قیمت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار