ارومیه/

فراهم‌سازی زیرساخت‌های صدور کارت ملی هوشمند در آذربایجان غربی

مدیرکل ثبت احوال آذربایجان غربی گفت: زیرساخت‌های مورد نیاز برای صدور کارت ملی هوشمند در آذربایجان‌غربی در زمینه‌های مختلف فراهم شده است.

 

محمد جوان در گفت‌و‌گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه اظهار داشت: برای صدور کارت ملی هوشمند زیرساخت‌های مورد نیاز اعم از قانونی، فنی ارتباطی و گسترش تجهیزات برای استفاده وسیع و فراگیر، زیرساخت‌های مناسب فناوری اطلاعات، دسترسی به نیروی انسانی متخصص و کارآمد فراهم شده است.

وی یکی از الزامات مهم برای عملی شدن این موضوع را فراهم کردن زیرساخت‌های فرهنگی عنوان کرد و افزود: برای اینکه استفاده حداکثری را شاهد شویم باید بسترهای مورد نیاز در فرهنگ نیز فراهم شود که انجام دادن این وظیفه مهم بر عهده رسانه‌های جمعی قرار دارد.

وی کارت ملی هوشمند را به عنوان یکی از مقدمات و زیرساخت‌های دولت الکترونیک مطرح کرد و افزود: با استفاده از کارت ملی هوشمند امکان ورود امن و قابل اطمینان در فضای دیجیتال برای کاربران فراهم می‌شود به این ترتیب افراد می‌توانند به اطلاعات دست‌ پیدا کنند.

مدیرکل ثبت احوال آذربایجان غربی اضافه کرد: افراد می‌توانند با اطلاعات و خدمات مختلفی از بخش‌های دولتی، عمومی و خصوصی در هر زمان و در هر مکانی که به اینترنت دسترسی داشته باشند به راحتی، با سرعت و با کیفیت مناسب به اطلاعات دست یابند./ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.