بیانیه جامعه روحانیت مبارز

مسئولان از اقدامات تشنج آفرین بپرهیزند/لزوم تلاش برای حل مشکلات اقتصادی مردم

جامعه روحانیت مبارز تهران بر لزوم تقویت فضای همدلی و وحدت در کشور تاکید کرد.

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران در بیانیه این هفته جامعه روحانیت مبارز آمده است:

نشست شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارزه با حضور اعضا و به ریاست آیت‌الله مهدوی کنی در شامگاه 19 دی ماه 91 تشکیل شد در این جلسه ضمن استماع و بررسی آخرین اخبار داخلی و خارجی مباحث زیر مورد تاکید قرار گرفت.

1- جامعه روحانیت از عنایت خاص مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ا‌ی دام عزه به مقام شامخ عالم ربانی مرحوم حضرت آیت‌الله تهرانی سپاسگزاری کرده و از حضور گسترده علما، مسئولین و مردم شریف ایران و دیگر مناطق در مراسم تشییع و ترحیم آن فقیه وارسته و پرتلاش در تحکیم نظام مقدس اسلامی و جایگاه رفیع ولایت فقیه و نشر و تعلیم معارف ناب اهل بیت و تربیت نسل‌های شایسته که نشانگر علاقه وافر مردم شریف ایران اسلامی به مبانی اسلامی و علمای راستین است، تشکر می‌کنیم.

2- بیانات روشنگرانه و تذکرات راهگشای مقام معظم رهبری در دیدار با علما و مردم شریف قم به مناسبت سالروز تاریخی و ماندگار 19 دی باید نصب‌العین همه شهروندان و فعالان سیاسی و مسئولین محترم قرار گیرد.

جامعه روحانیت مبارز امیدوار است تا انتخابات ریاست جمهوری سال 92 صفحه دیگری بر اقتدار ملت ایران و وحدت و پیشرفت و عزت ملی بیافزاید.

3- مقام ریاست جمهوری جایگاه شامخ و تعیین کننده در سرنوشت کشور دارد، لذا فرهیختگان و فعالان اصولگرا باید تلاش کنند که فرد شایسته و توانا برای اداه کشور شناسایی و مورد حمایت و پشتیبانی قرار گیرد تا مردم شریف بتوانند با آگاهی کافی به کاندیدای اصلح رای دهند.

4- اقدامات تفرقه افکنانه و جنگ افروزانه دشمنان امت اسلامی محکوم و از تشدید نزاع‌های قومی، فرقه‌ای و مذهبی در کشور‌های اسلامی ابراز نگرانی شد و توصیه شد که همه به‌خصوص حاکمان کشورهای اسلامی تلاش کنند با منطق اسلامی و تفاهم و گفت‌وگو و پذیرش نظر اکثریت مردم هر منطقه مشکلات و اختلافات برطرف شود.

5- مسئولین و دست‌اندرکاران قوای مختلف با هماهنگی و رعایت قوانین و مصالح عالیه کشور همت کنند تا فضای همدلی و وحدت تقویت شود و از صحبت‌ها، تصمیمات و اقدامات تشنج آفرین و اختلاف انگیز بپرهیزند و مجال دست‌انداری به فتنه‌گران و دشمنان قسم خورده ملت مسلمان ندهند.

6- مشکلات اقتصادی و تخلفات اداری و مفاسد اقتصادی از نگرانی‌ها و دغدغه‌های عامه مردم است. همه وظیفه دارند در اقدامات، برنامه‌ریزی‌ها و فعالیت‌های اجرایی اقتصادی به این مشکلات اهتمام ورزیده و با جدیت پیگیری نمایند.

انتهای پیام/

برچسب ها: بیانیه ، روحانیت ، فتنه ، رهبری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار