مهلت ارسال مقاله سیزدهمین کنگره سراسری بیوشیمی تمديد شد

دبیر علمی سیزدهمین کنگره سراسری بیوشیمی و پنجمین کنگره بین المللی بیوشیمی و بیولوژی ملکولی از تمديد مهلت ارسال مقاله به دبيرخانه كنگره خبرداد و افزود: پژوهشگران مي توانند تا 10 بهمن ماه مقالات خود را به دبيرخانه كنگره ارسال كنند.

به گزارش گروه علمي، پزشكي باشگاه خبرنگاران به نقل از وب دا، دکتر جواد محیطی اردکانی مدیر گروه بیوشیمی و بیولوژی ملکولی دانشگاه علوم پزشکی یزد و دبیر علمی این کنگره در گفت ‌و ‌گو با خبرنگار  وب دا در يزد اظهار داشت: این کنگره به منظور ارائه آخرین یافته‌های علم پزشکی ملکولی، اساس مولکولی گیاهان دارویی، نقش عناصر کمیاب در تغذیه و بیوشیمی، ناهنجاری‌ها و بیماریهای متابولیکی و ارائه تکنیک جدید آزمایشگاهی با حضور متخصصین ایرانی و خارجی برگزار می‌شود.

دکتر جواد محیطی اردکانی با بيان اين كه تا اكنون بيش از 993 مقاله به دبيرخانه كنگره ارسال شده است خاطرنشان كرد: نتايج نهايي داوري مقالات 30 بهمن ماه اعلام خواهدشد.

وي با بيان اين كه این کنگره با حضور 4 متخصص از كشورهاي انگلستان و كانادا برگزار مي شود گفت: در اين كنگره جلسه پرسش و پاسخ بين دانشجويان و مدعوين كشورهاي خارجي صورت مي گيرد.

وي عنوان كرد: برگزاری سمپوزیوم بیماریهای متابولیک و سخنرانی شفاهی و پوستر همراه با برگزاری کارگاههای متنوع به مدت چهارروز از ديگر برنامه اي اين كنگره است.

دکتر محیطی بیان کرد: علاقه مندان می‌توانند برای ثبت نام و ارسال مقالات به نشانی سایت کنگره www.Biochem13.com مراجعه کنند.

دبیر علمی سیزدهمین کنگره سراسری بیوشیمی متذكرشد: این کنگره با همكاری انجمن بیوشیمی ایران، انجمن IFCC و IUBMB و به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی یزد مورخ ۲۷ تا ۳۰ فروردین ۹۲ برگزار می شود./ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار