سنندج/

استخدام هزار و 500 نفر نیروی جوان در كردستان

مدیركل دفتر منابع انسانی استانداری كردستان گفت: بر اساس دستوالعمل ابلاغی هیات دولت و در قالب اجرای طرح استخدامی ' مهر آفرین '، شرایط استخدام هزار و 500 تن در استان فراهم می شود

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران كردستان، یوسفی گفت: بر اساس این طرح، به زودی مراحل ثبت نام بیش از هزار و 500 نیروی انسانی مورد نیاز دستگاه های اجرایی استان تا پایان اسفند ماه سالجاری انجام و در صورت امكان، آزمون های استخدامی نیز در آینده نزدیك برگزار شود. 
وی افزود: هم اكنون نتایج و نمرات علمی شركت كنندگان اعلام و در آینده نزدیك نیز با اعلام نتایج آزمون های عملی، نفرات پذیرفته شده مشخص می شوند. 
یوسفی گفت: در این راستا، متقاضیان و شركت كنندگان آزمون های استخدامی دستگاه های اجرایی استان از جمله استانداری، بهزیستی، پزشكی قانونی و انتقال خون می توانند برای كسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اطلاع رسانی استانداری مراجعه و اطلاعات مورد نیاز خود را دریافت كنند.
مدیركل منابع انسانی استانداری كردستان گفت: همچنین با پیگیری های استاندار و معاون توسعه مدیریت منابع انسانی استانداری كردستان، به تدریج شرایط تغییر وضعیت نیروهای قراردادی و پیمانی برخی از دستگاه های اجرایی استان مهیا و مشكلات موجود رفع خواهد شد./ب
برچسب ها: استخدام ، کردستان ، اسفند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.