ندیمی با اشاره به حضور احمدی‌نژاد در مجلس

جلسه اطلاع‌رسانی یا هم‌اندیشی، مسئله این است

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به حضور رئیس‌جمهور در نشست علنی روز چهارشنبه (27دي‌ماه)بهارستان، گفت: از آنجايي که مشخص نیست این نشست، جلسه اطلاع‌رسانی است یا هم‌اندیشی، نمايندگان نقدهايي بر آن دارند.

ایرج ندیمی نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به حضور "احمدی‌نژاد" در جلسه علنی روز چهارشنبه (27 دی‌ماه) بهارستان، گفت: در این نشست موضوعات اقتصادی از جمله برداشت از صندوق توسعه ملی، موضوع اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها، بحث بودجه و آثار اقتصادی تصمیمات دولت و مسائلی در حوزه اقتصادی مطرح خواهد شد.

وی ادامه داد: اینکه رئیس‌جمهور می‌خواهد در این جلسه متکلم وحده باشد با اين رویکرد رو‌به‌روست که آیا رئیس‌جمهور نمی‌خواهد اظهارات نمایندگان را بشنود یا به صورت دیگری نظرات را شنیده است.

عضو کميسيون اقتصادي در ادامه با بیان این‌که مشخص نیست این جلسه، جلسه اطلاع‌رسانی است يا هم‌اندیشی، گفت: با توجه به حاشيه‌هايي که مطرح است، این مسئله در بهارستان مورد نقد است و به نظر بنده نیز مشکلی که ما با خودمان، دوستانمان و کشورمان داریم موضوع گفت و شنود است، یا می‌گوییم و نمی‌شنویم یا می‌شنویم و نمی‌گوییم، در حالی که دنيا بر پايه تبادل و گفت و شنود است.
 
انتهاي پيام/
برچسب ها: مجلس ، یارانه ، اقتصاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار