مصطفی کیایی به دنبال برگزاری ششمین جشن منتقدان سینمایی:

هاشمی مزد زحمتاش را گرفت/ " خط ویژه" در راه است

مهدی هاشمی بازیگر فیلم "ضد گلوله" که از نگاه داوران فجر جا ماند بالاخره موفق به دریافت مزد زحماتش شد.

مصطفی کیایی کارگردان فیلم سینمایی " ضد گلوله" در خصوص ششمین جشن منتقدان سینمایی به خبرنگار حوزه سینمایی باشگاه خبرنگاران گفت: ششمین جشن منتقدان سینمایی جشن بسیار خوبی بود و خیلی خوشحالم که من  هم در این محفل حضور داشتم.انجمن منتقدان سینمایی دیدگاه خاص خود را دارد که قابل احترام است.

وی افزود: در این جشن مهدی هاشمی بازیگر" ضد گلوله" تندیس بهترین بازیگر نقش مرد را دریافت کرد که برایم جای بسی خوشحالی داشت.
مهدی هاشمی برای ایفای این نقش زحمات بسیاری کشیده بود که متاسفانه در سی امین جشنواره فیلم فجر از نگاه داوران دور ماند اما خوشحالم که در این جشن توانست مزد زحماتش را دریافت کند.

کیایی در خصوص سی و یکمین جشنواره فیلم فجر اظهار داشت : این جشنواره با روندی که پروانه ساخت در جهت تایید فیلم های ارائه شده از سوی فیلم سازان داشت نشان از این دارد که جشنواره بی حاشیه ای خواهیم داشت.

وی افزود: طبق گفته مسئولان ارشاد این جشنواره به دور از حساسیت و جنجال خواهد بود.

وی در خصوص بی حاشیه بودن جشنواره فجر عنوان کرد: امیدوارم جشنواره سی و یکم با جنجال های خاص خود همراه باشد چون این رویداد ها باعث گرمای جشنواره خواهد بود و مسئولان با نظارت های بیش از حد تنها ریسک پذیری فعالان عرصه هنر را کاهش داده و باعث دلسردی آن ها برای تولیدات سینمایی می شوند.
وی در خصوص حضورش در جشنواره گفت: متاسفانه به دلیل طول کشیدن مجوز پروانه نمایش فیلم سینمایی " خط ویژه" نتوانستم  درسی و یکمین جشنواره حضور یابم.

کیایی خاطر نشان کرد: در حال حاضر موافقت اصولی این فیلم را گرفتم و تا يك ماه دیگر پیش تولید کار را آغاز خواهم کرد./ص

برچسب ها: کیایی ، جشن ، منتقدان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار