رييس سازمان امور دانشجويان:

در مسائل ديني و اقتصادي بايد به روز باشيم

ما بايد در مسائل ديني و اقتصادي به شدت به روز باشيم اين به روز سازي براي اسلام و کشور قطعي است.

به گزارش خبرنگار دانشگاهي باشگاه خبرنگاران حاضر در محل؛محمود ملا باشي،  رييس سازمان امور دانشجويان صبح امروز در نشست مشترک معاونان فرهنگي و اجتماعي دانشگاه ها و نمايندگان وزير در هيات نظارت بر تشکل هاي اسلامي که در سالن همايش هاي وزارت علوم برگزار شد طي سخنراني گفت: دو تفاوت اساسي بين معاونان فرهنگي و دانشجويي وجود دارد و هم اکنون ما افتخار مي کنيم که شوراي مشترک دو معاونت به صورت دايم برنامه هاي خود را اجرا مي کند.

وي افزود: آماده سازي غذا و نيازهاي جسمي دانشجويان مربوط به معاونت دانشجويي و غذاي روح دانشجويان مربوط به معاونت فرهنگي است که البته اين امر بايد هم براي اساتيد و هم کارکنان و هم دانشجويان  صورت گيرد.

ملاباشي تصريح کرد: در خصوص جايگاه معاونت و بهره بري آن هم اکنون وظيفه ما اين است که در مسايل ديني و اقتصادي به شدت به روز باشيم، نه تنها به روز براي کشور بلکه براي اسلام و آنوقت است که پيروزي قطعي مي شود.

وي خاطرنشان کرد: هم اکنون رقبا در کشورهاي ديگر اسلامي مي خواهند که به رمز انقلاب ما پي ببرند و اين درحالي است که دشمن از همان ابتدا مي دانسته رمز پيروزي کشورمان چيست. بزرگترين وسيله براي پيروزي به روز بودن است و اينکه هر روز برنامه اي با توجه به بيانات مقام معظم رهبري داشته باشيم./ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار