اردبیل/

مجلس مخالف سرسخت اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌هاست

عضو فراکسیون رهروان ولایت مجلس گفت: عصر امروز دو فراکسیون رهروان ولایت و اصولگرایان برای نخستین بار گرد هم می‌آیند تا به یک جمع‌بندی واقعی در اظهارنظرها و تصمیم‌گیری‌ها در خصوص موضع فردای رئیس جمهور برسند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ کمال‌الدین پیر‌موذن افزود:‌ قرار است در جلسه فردای مجلس که با حضور رئیس جمهور برگزار خواهد شد شش نفر از نمایندگان مجلس به نمایندگی، اظهارات خود را که در حقیقت اظهارات نمایندگان مجلس است اعلام کنند که باهنر، فولادگر، پزشکیان ومصباحی‌مقدم از جمله آنها هستند.

وی گفت:‌ مجلس مصمم است دیدگاه‌های خود را در نشست فردای رئیس جمهور با نمایندگان اعلام کند به طوری که نمایندگان مجلس بعد از اظهارات رئیس جمهور که گفته می‌شود 1.5 ساعت به طول می‌انجامد دیدگاه‌هایشان را در خصوص اقتصاد کلان کشور، بودجه سال 92 و هدفمندی یارانه‌ها اعلام می‌کنند.

عضو فراکسیون رهروان ولایت با اشاره به اینکه مجلس مخالف سرسخت اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه‌هاست، یادآور شد: اگر قرار است مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها اجرا شود دولت باید شرط و شروط نمایندگان را قبول کند.

پیرموذن افزود: یکی از این شرط و شروط اجرای گام به گام مرحله دوم و آزاد‌سازی قیمت‌ها به صورت تدریجی است که البته در این زمینه حساسیت مجلس بیشتر روی مسائل معیشتی مردم و نرخ حامل‌های انرژی است.

وی گفت: البته تا پایان امسال اجرای این قانون در فاز دوم منتفی است اما برای سال آینده می‌توان با یک همفکری به گونه‌ای اقدام کرد تا مردم از قبال اجرای آن متضرر نشوند.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات و نارسایی‌های فاز اول افزود: همچنان دولت در فاز اول با نواقص و مشکلاتی روبه‌رو است که نتوانسته آنها را با تدبیر مناسب برطرف کند که بیشترین ضربه از این نارسایی‌ها به حوزه تولید و اشتغال وارد شده است.

پیر‌موذن در ادامه افزود:‌ ما انتظار داریم سهم تولید و واحدهای صنعتی کشور از محل هدفمندی یارانه‌ها به صورت مشخص و کامل پرداخت شود که انتظار می‌رود در این زمینه طرح دیدگاه‌های خوبی را فردا از طریق نمایندگان مجلس شاهد باشیم./س

برچسب ها: اردبیل ، هدفمندی ، یارانه ، ها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.