تجاوز شورشیان سوریه به زنان و دختران بی‌دفاع

کمیسیون نجات بین الملل در گزارشی اعلام کرد تجاوز به عنف ویژگی مسلحین سوریه است و آنها پس از شکنجه و تجاوز زنان و دختران بی دفاع را به قتل می رسانند که این یک فاجعه انسانی بزرگ است

 به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری اوقات الشام، کمیسیون نجات بین الملل در یک گزارش جهانی اعلام کرد تجاوز به عنف ویژگی خاص و بسیار نگران کننده شورشیان سوریه است.

این کمیسیون طبق گزارشی که از متعرضین به تجاوز ثبت کرده افزود: مسلحین پس از حمله به منازل مسکونی علنا و جلوی چشم سایر اعضای خانواده به زنان و دختران تجاوز می کنند و همین امر باعث شده تا زنان سوری به دولت های همجوار فرار کنند که احتمالا آنجا هم یک چنین سرنوشتی منتظر آنان باشد.

حتی برخی از خانواده ها رنج دیده اذعان کردند که مسلحین به نوامیس آن ها تجاوز کرده و پس از شکنجه آن ها را به قتل رسانده اند، از همین رو بسیاری از زنان و دختران سوری به پناهگاه های مرزی ترکیه فرار کرده و در آنجا هم اوضاع آنان چندان امن و به دور از خطر نیست.

کمیسیون نجات بین الملل از جامعه جهانی خواسته تا در کنار بازی های سیاسی خود چاره برای این فاجعه انسانی نیز تدارک ببینند .

برچسب ها: تجاوز ، شورشیان ، سوریه ، زنان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار