رئیس سازمان نوسازی شهر تهران خبر داد:

تعیین تکلیف مجتمع 400 واحدی امام رضا(ع) تا پایان سال جاری

رئیس سازمان نوسازی شهر تهران از تعیین تکلیف اسناد مالکیت مجتمع 400 واحدی امام رضا در محله اتابک خبر داد.

جعفری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران در خصوص مشکلات مجتمع امام رضا (ع) گفت: مجتمع امام رضا(ع) در قالب طرح های نوسازی بافت های فرسوده و ریزدانه در سال 86 با خرید پلاک های ریزدانه و تجمیع آنها و تبدیل این پلاک ها به استاندارد شهری در قالب یک ساختمان مهندسی ساز و فنی در دستور کار سازمان قرار گرفت و از سال 89 به مرحله بهره برداری رسید.

وی در خصوص مشکلات این مجتمع از قبیل فاضلاب و انشعاب گاز اظهار داشت: با احداث 48 سپتیک تانک (مخزن بتنی) در این مکان شرایط اتصال شبکه فاضلاب را به شبکه فاضلاب شهری فراهم کردیم که اگر تا به امروز این اتصال صورت نگرفته کم کاری شرکت آب و فاضلاب بوده است.

این در حالیست که تا به امروز به طور مداوم هر هفته به صورت رایگان نسبت به تخلیه فاضلاب مجتمع امام رضا(ع) اقدام شده است.

رئیس سازمان نوسازی شهر تهران از انتقال اسناد مجتمع امام رضا (ع) تا پایان سال جاری خبر داد و تصریح کرد: پایان کار مجتمع به دلیل تفکیک سند طولانی شده است ما در حال پیگیری هستیم و تا پایان سال به نام مالکان منتقل خواهد شد و این آخرین تعهد سازمان نوسازی به این مجتمع است.

جعفری در خصوص بحث انشعابات گاز واحدهای تجاری هم اذعان داشت: لوله کشی گاز واحدهای تجاری از یک استانداردهای خاصی برخوردار است که شرکت گاز با توجه به شرایط مجتمع مجوز لوله کشی گاز را صادر نکرده است و با توجه قرارداد اولیه سازمان با مالکان طبق توافق صورت با اهالی ما به التفاوت ریالی آن محاسبه شده است.

رئیس سازمان نوسازی شهر تهران با بیان این مطلب که سازمان نوسازی شهر تهران دیگر تعهدی نسبت به این مجتمع ندارد خاطر نشان کرد: در صورتی که مالکان مطالبه ای از سازمان نوسازی دارند اگر دارند ارائه کنند که در صورت قانونی بودن نسبت به آنان رسیدگی خواهیم کرد./ز

برچسب ها: رایگان ، تفکیک ، نوسازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار