مشهد/ به منظور کاهش آلودگی هوا؛

استفاده از دوچرخه را باید فرهنگ سازی کرد

معاون آموزش و پرورش خراسان‌رضوی گفت: باید بحث استفاده از دوچرخه را در سطح شهر فرهنگ‌سازی کنیم تا بتوانیم هوای پاک و سالمی داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، عباسعلی میرسیستانی در مراسم بزرگداشت هوای پاک  اظهار کرد: هدف از اجرای برنامه‌های آموزشی، تبلیغ بیشتر برای دانش‌آموزان است هر چند در کتاب‌های درسی آنچه که باید در نهاد اجتماعی به آن پرداخته شود آموزش داده می‌شود.

وی افزود: در استان خراسان‌رضوی و کشور باید به موضوع هوای پاک پرداخته شود و آنچه که سبب جلو‌گیری از آلودگی می‌شود را جداً مورد بررسی قرار داد.

 میر سیستانی یادآور شد: باید بحث استفاده از دوچرخه را در سطح شهر فرهنگ‌سازی کنیم تا بتوانیم هوای پاک و سالمی داشته و به عنوان یک نماد آموزشی هر فعالیتی را برای آموزش دانش‌آموزان و آگاهی‌بخشی آنها به طور جدی پیگیری می‌کنیم.

در ادامه محمد فرخی مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو خراسان‌رضوی اظهار کرد: زندگی سالم و پایدار در کردار و رفتار منطقی انسان‌ها با قوانین طبیعت است.

فرخی افزود: محیط ایران با تمام محیط‌ها تفاوت دارد اين به دليل  خون شهیدان عزیزمان است که  در وجب به وجب این خاک دفن شده است./ع

 

برچسب ها: فرهنگ ، دوچرخه ، سواری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.