اصفهان/

اشتباههای سهوی!! داوری به نفع رقابای سپاهان علاقه همچنان ادامه دارد

مدیر تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان گفت: متاسفانه اشتباهات سهوی!! داوری به نفع رقبای سپاهان و برخی تیم های مورد علاقه همچنان ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان رسول خوروش خاطر نشان کرد : متاسفانه در این فصل سپاهان در بازی های متعدد و به اذعان کارشناسان برنامه نود قربانی اشباههای سهوی داوری شده است و در سوی دیگر هفته هاست که برخی تیم های مدعی و مورد علاقه همچنان از داوری سود می برند.

وی اضافه کرد:خیلی جالب بود که در هفته بیست و یکم نیز همچون هفته وهفته های قبل یک پنالتی علیه تیم استقلال گرفته نشد.فقط به ده روز گذشته و بهره استقلال از اشتباههای داوری نگاه کنید.

در بازی با سایپا بنا به اذعان پژمان منتظری و البته تائید کارشناس داوری یک پنالتی علیه این تیم گرفته نشد، در دیدار با ابومسلم در جام حذفی بازیکن استقلال در همان دقایق ابتدایی باید اخراج می شد که این مسئله رخ ندادو در بازی با مس کرمان نیز باز هم پنالتی علیه این تیم گرفته نشد.

جالب تر اینکه برای ما جای سئوال است که آقای جواد نکونام در این دیدار دیگر باید چه کار می کرد که از زمین اخراج می شد و یا اخطار می گرفت.آن هم در مسابقه ای با حضور داوریکه ید طولایی در دادن کارت های متوالی دارد.

استقلال در هفته های اخیر و همینطور در جام حذفی از این اشتباههای بسیار نفع برده است.به دیدار دیگر تیم مورد علاقه برخی هاباصبا نگاه کنید.

دو پنالتی به نفع صبا گرفته نشد و بازیکن پرسپولیس هم باید اخراج می شدکه این اتفاق نیفتاد. خوروش ادامه داد: ما اطمینان داریم که این اشتباه ها سهوی است!! اما دیگر کارد به استخوان مان رسیده است.

طبق همین کارشناسی های برنامه نوددر این فصل مقایسه کنید که سپاهان و استقلال هر کدام چند امتیاز از این اشتباه ها نفع برده اند و هر کدام چند امتیاز ضرر کرده اند. این بررسی نتایج جالب توجهی را به شما ارائه می دهد.

 

برچسب ها: اصفهان ، فوتبال ، سپاهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.