بانوان برتر مسابقات دهه فجر ملی پوش می شوند

انجمن سپک تاکرا قصد دارد مسابقات لیگ سپک تاکرا بانوان را در ایام دهه فجر برگزار کند نفرات برتر در این مسابقات به اردوی تیم ملی دعوت می شوند .

یلدا قاسمی نایب رئیس بانوان انجمن سپک تاکرا در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: تیم ملی بانوان سپک تاکرا مسابقات کشورهای اسلامی را در خرداد ماه سال 92 در پیش دارد از اینرو پس از نشستی که با سهراب آزاد و علی فولاد زاد رئیس و دبیر انجمن سپک تاکرا برگزار شد تصمیم گرفتیم تا مسابقات این فصل لیگ بانوان در ایام دهه فجر برگزار شود.

وی ادامه داد: مسابقات دهه فجر طبق زمانبندی انجام شده و قرار است از 17 لغایت 20 بهمن ماه سال جاری و در مجموعه های ورزشی یاس و شهدای کن استان تهران برگزار کنیم.

قاسمی افزود: انجمن سپک تاکرا هدف از برگزاری مسابقات لیگ در ایام دهه فجر انتخاب افراد برتر این دوره از مسابقات و دعوت آنها به اردوی تیم ملی سپک تاکرا است بنابر این بانوان حرفه ای در پایان مسابقات به اردوی تیم ملی برای حضور و شرکت رقابت های کشورهای اسلامی دعوت می شوند.

نایب رئیس تصریح کرد: مسابقات کشورهای اسلامی در قسمت های دو نفره، سه نفره و؟ تاکرا برگزار می شود و کشور اندونزی میزبان این مسابقات است./آق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار