اردبیل /

دشمنان سعی در ناكارآمد نشان دادن نظام اسلامی دارند

استاندار اردبیل گفت : دشمنان و نظام سلطه با توسل به شیوه های گوناگون سعی دارند تا نظام اسلامی را ناكارآمد نشان دهند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / اكبر نیكزاد ، در نشست كارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان اردبیل افزود : دشمنان ، تبلیغات گسترده ای را در رسانه ها به راه انداخته اند و هر مشكل كوچكی را در ایران بزرگ نمایی می كنند تا به خیال خودشان مردم ایران را دلسرد نمایند.

وی با اشاره به اینكه در این میان دلسرد كردن جوانان به عنوان قسمت اعظمی از جمعیت ایران بیشتر از سایر گروههای سنی كشورمان مد نظر دشمنان است اظهار كرد : باید با توجه بیش از پیش به رفع مشكل های جوانان و گروههای كم درآمد جامعه و رفع نیازهای معیشتی آنان حربه دشمنان را ناكارآمد نماییم.

استاندار اردبیل در عین حال تاكید نمود كه خوشبختانه به بركت انقلاب اسلامی ، مردم ایران بصیرت و آگاهی لازم را كسب نموده اند و فریب توطئه ها و شایعه پراكنی های دشمنان را نمی خورند.

نیکزاد از ارگانهای ذیربط و نیز بانكهای عامل در استان اردبیل خواست كه براساس ضوابط موجود و قانون در پرداخت تسهیلات خوداشتغالی و مشاغل خانگی به جوانان و گروههای كم درآمد و محروم جامعه تلاش بیشتری به خرج دهند.

او ادامه داد هرچند سقف تسهیلاتی كه برای این منظورها در نظر گرفته شده است قابل توجه نیست اما می تواند با فراهم كردن زمینه های اشتغال جوانان و محرومان جامعه چرخ زندگی آنان را بگرداند.

استاندار اردبیل گفت : نباید بین آماری كه از سوی كمیته امداد امام خمینی (ره) استان اردبیل در زمینه تعداد معرفی شدگان به بانكها ، تعداد افرادی كه این تسهیلات را دریافته نموده اند و میزان تسهیلات پرداخت شده با آماری كه در این ارتباط ازسوی بانكها ارایه می شود مغایرتی وجود داشته باشد.

نیکزاد بیان كرد : تا زمانی كه از روند مطلوب ارگانهای ذیربط و بانكهای عامل در ارتباط با پرداخت تسهیلات خوداشتغالی و مشاغل خانگی یقین حاصل نشود باید هر هفته یك نشست در این زمینه تشكیل شود/س 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.