مروری بر مهمترين عناوین خبری روز شنبه باشگاه خبرنگاران

مهمترین عناوین خبری باشگاه خبرنگاران که در روز شنبه منتشر شده موضوعاتي چون: جزئيات سفر هیئت پارلمانی کشورمان به میانمار، احمدي‌نژاد مشکلات امروز ما "پاسخگويي" مي‌طلبيد نه "سخنگويي"، شهاب حسینی سوپراستار دوست داشتنی و متواضع، خودروهاي لوکس بنزين 400 توماني ندارند، باشگاه مهرام هم خاطیان را تنبیه می کند و... است.

مهمترین عناوین خبری باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

جزئيات سفر هیئت پارلمانی کشورمان به میانمار/ وضعیت اردوگاه‌های مسلمانان بسیار اسفناک و دلخراش است


عضو هیئت پارلمانی کشورمان در سفر به میانمار با اعلام بازگشت این هیئت از سفر 4 روزه خود به میانمار به تشریح دستاوردهای این سفر پرداخت و گفت: وضعیت اردوگاه‌های چند هزار نفره مسلمانان در ميانمار بسیار تاسف‌بار، اسفناک و دلخراش است.

دولت براي برداشت از صندوق توسعه ملي به مجلس پيشنهاد دهد / مجلس تصميم مي‌گيرد نه دولت


عضو کميسيون اقتصادي مجلس با اشاره به تلاش دولت در برداشت 7 ميليارد دلار از صندوق توسعه ملي گفت: درخواست دولت از صندوق توسعه ملي بايد به مجلس ارائه شود و نهايتا اين مجلس است که در اين موضوع تصميم‌گيري خواهد کرد.

آقاي احمدي‌نژاد مشکلات امروز ما "پاسخگويي" مي‌طلبيد نه "سخنگويي"



عضو شوراي مرکزي جامعه روحانيت مبارز با بيان اينکه امروز مشکلات کشور ما با حرف زدن و‌ سخنگويي حل نمي‌شود، گفت: رئيس‌جمهور به زمان و بودجه باقي مانده از اين دولت توجه کند و ببيند در اين زمان باقي‌مانده مي‌تواند طرح‌هاي نيمه‌کاره را به پايان برساند.

شهاب حسینی سوپراستار دوست داشتنی و متواضع ایران


شهاب حسینی تنها "سوپراستار" دوست داشتنی و متواضع ایران به خاطر اخلاق مداری در نهایت شهرت است.

مانی حقیقی: فراستی در صورت نگاه خوش بینانه نه تنها از سینما بلکه از کل دنیا لذت خواهد برد



درک فیلم سینمایی "پذیرایی ساده" مستلزم شعور خاصی است و همچنین مسعود فراستی با نگاه خوش بینانه به آثار نه تنها از سینما بلکه از کل دنیا لذت خواهد برد.

وقتی "قطام" داوود میرباقری سیمرغ بلورین گرفت+تصاوير


ویشکا آسایش تحصیل کرده در رشته طراحی صحنه که پس از 20 سال بازیگری توانست سیمرغ بلورین بیست و نهمین جشنواره فیلم فجر را دریافت کند.

بیمه طلایی بازنشستگان و حذف هزینه های درمانی


وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: با اجرای بیمه طلایی درمان برای بازنشستگان، تمامی هزینه های درمانی طبی و جراحی های تخصصی و عمومی و داروهای تخصصی بدون سقف از سوی سازمان بیمه گر پرداخت می شود.

خودروهاي لوکس بنزين 400 توماني ندارند


معاون صنايع و انرژي ستاد مديريت حمل و نقل و سوخت کشور گفت: خودروهاي 1800 سي سي به بالا که از بهمن شماره مي شود، سهميه 400 توماني نخواهند داشت، اما سهميه 700 توماني در کارت سوخت آنها شارژ مي شود.

معافیت‌های جدید سربازی اعلام شد


معاون مشمولان و امور معافیتهای سازمان وظیفه عمومی با اعلام معافیتهای جدید قانون خدمت وظیفه، شرایط معافیت فرزندان مددجویان و ایثارگران را اعلام کرد.

ابلاغ نرخ گذاري خودرو با ارز مبادله اي تا پايان هفته / قيمت 206 در بازار کاهش مي‌يابد


دبير انجمن خودروسازان اظهار داشت: اجرايي شدن اين دستورالعمل قيمت 206 را که روند صعودي غيرمنطقي در بازار داشته کاهش مي‌دهد اما قيمت ساير محصولات کمتر از نرخ حاشيه بازار نخواهم شد.

اجراي 19 بسته راهبردي کالا و تجهيزات در صنعت نفت


معاون وزير نفت در امور پژوهش و فناوري گفت: بومي سازي دانش و تبيين جايگاه اتوماسيون صنعتي در توليد نقش حياتي در عمليات توليد محصولات و توسعه اقتصادي دارد.

چايکاران بيمه مي شوند/ پرداخت مطالبات تا 22 بهمن ماه


رئيس اتحاديه چايکاران کشور گفت: چايکاران به زودي تحت پوشش بيمه تأمين اجتماعي قرار خواهند گرفت.

نظام سلامت در ارائه خدمات،گام های درستی برنمی دارد


به دلیل پایین بودن سرانه درمان در کشور و واقعی نبودن جایگاه منابع در حوزه سلامت ،عدالت در مزد درمان نیز در بین جامعه پزشکی از بین رفته است.

انتشار اطلاعیه سازمان سنجش در خصوص کارشناسی ارشد92/نتیجه نهایی هفته اول شهریور


اطلاعیه سازمان سنجش در خصوص جزئیات آزمون کارشناسی ارشد و کارت ورود به جلسه 9 بهمن بر روی سایت این سازمان قرار داده می شود.

آخرین مهلت ثبت نام کارشناسی پیوسته بدون آزمون دانشگاه آزاد



ثبت نام مقطع کارشناسی پیوسته بدون آزمون دانشگاه آزاد در 5 هزار کد رشته امروز شنبه 30 بهمن به پایان می رسد.

نامه عذرخواهی گنجی به فدراسیون/باشگاه مهرام هم خاطیان را تنبیه می کند

محمد گنجی، مدیر عامل باشگاه مهرام پیش از تشکیل جلسه هیئت رئیسه فدراسیون بسکتبال طی نامه ای از فدراسیون به خاطر رفتارهای بازی با زنجان عذرخواهی کرد.

من رئیس هستم، کسی حق دخالت ندارد!

محمد زارع پور گفت: من رئیس فدراسیون تنیس روی میز هستم و کسی از بازیکنان و مربیان و مسئولان حق دخالت ندارند.

منت بر سر تیم ملی!

اتفاقات هفته پانزدهم سوپر لیگ بسکتبال بدون اینکه هیچ ارتباطی به تیم ملی داشته باشد به تیم ملی ربط داده شد و نگرانی از زیر سوال رفتن اعتبار تیم ملی را به وجود آورد.

مشوقهاي بسيار ضعيفي به ايران ارائه شده/به "هويجهاي آبدارتري" به منظور حل مسئله هسته‌اي ايران نياز است


تئوریسین ویژه سیاست خارجی آمریکا با انتقاد از حقه هاي قديمي گروه 1+5 در مقابل ايران، تصريح کرد باراک اوباما رئيس جمهور آمريکا به منظور حل بحران هسته اي ايران بايد پيشنهادي سخاوتمندانه به اين کشور بدهد.

لزوم ارائه چارچوبي مشخص از سوي آژانس


پروفسور "محمد مرندي" از دانشگاه تهران در گفتگو با شبكه خبري "پرس تي وي" در مورد لزوم ارائه چارچوبي مشخص و سازمان يافته از سوي آژانس بين المللي انرژي اتمي سخن گفت.

سرنگوني رژيم آل سعود نزديك است/منافع واشنگتن سخت در خطر است



"بروس ريدل" معاون سابق رئيس بخش خليج فارس دستگاه اطلاعاتي آمريكا از وقوع انقلاب در كشور عربستان و سرنگوني رژيم آل سعود خبر داد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار