برترين گلزنان ليگ هاي مطرح اروپا + اينفوگراف

آقای گلی در سراسر جهان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و به خوبی می‌شود تفاوت در تعداد گل این افراد را در لیگ‌های مختلف مشاهده کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، در این گزارش قصد داریم به بررسی آقایان گل در لیگ‌های اسپانیا، لیگ برتر انگلیس، سری a ایتالیا لیگ یک فرانسه و بوندس لیگای آلمان تا به این جای رقابت‌ها اشاره‌ای داشته باشیم.


در لالیگای اسپانیا در حالی که 19 هفته از شروع مسابقات می‌گذرد لیونل مسی از تیم بارسلونا با 28 گل در صدر گلزنان قرار دارد هم چنین فالکائو از اتلتیکو مادرید با 18 گل در رتبه دوم قرار دارد.


در لیگ برتر انگلیس که 22 هفته از آن گذشته است فان پرسی از منچستر یونایتد با 17 گل زده در صدر گلزنان قرار دارد و پس از وی نیز سوارز با 15 گل از تیم لیورپول قرار دارد.

در سری a ایتالیا نیز کاوانی از تیم ناپولی با 16 گل در صدر جدول گلزنان قرار دارد و پس از وی نیز الشراوی از میلان و دی ناتاله از اودینیزه هر یک با 14 گل قرار دارند.


در لیگ یک فرانسه نیز ایبراهیموویچ از پاریسن ژرمن با 18 گل زده قرار دارد و پس از وی نیز کوئیتانیچ از تیم نیس با 12 گل قرار دارد.


در بوندس لیگای آلمان نیز کیسلینگ از لورکوزن با 12 گل در صدر گلزنان و مدیر از فرانکفورت با 11 گل زده از فرانکفورت در رتبه دوم قرار دارد./آق
 
 
 

برچسب ها: آقای گل ، لیگ ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار