حیدرپور در نطق ميان‌دستور:

مجلس با اجراي فاز دوم هدفمندي در سال 91 و 92 مخالف است

نماینده مردم شهرضا در مجلس با بيان اينكه نمایندگان مردم از دولت می‌خواهند که فاز دوم هدفمندی‌ها را در سال 91 و در سال 92 اجرایی نکند، گفت: وضع معیشتی مردم مناسب نیست و به همين دليل است كه ما موافق اجرای فاز دوم قانون هدفمندی یارانه‌ها در سال 92 نیستیم.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران عوض حیدرپور شهرضایی نماینده مردم شهرضا و سمیرم در نطق ميان‌دستور خود در جلسه علني امروز(يكشنبه) بهارستان با اشاره به قانون هدفمندی یارانه‌ها گفت: متاسفانه این طرح در اجرا دستخوش سليقه‌پردازي و حوادث متعددی شد که بر حسب همین امر در مجلس تصویب شد که اجرای فاز دوم آن در سال 91 عملی نشود.

وی در ادامه افزود: نمایندگان مردم از دولت می‌خواهند که فاز دوم هدفمندی‌ها را در سال 91 و در سال 92 اجرایی نکنند چرا كه وضع معیشتی مردم مناسب نیست و لذا ما موافق اجرای فاز دوم قانون هدفمندی یارانه‌ها در سال 92 نیستیم.

حیدرپور با تاكيد بر لزوم ارائه هرچه سريعتر بودجه سال آتي از سوي دولت به مجلس تصريح كرد: با تذکری که قبلا به دولت داده شده هنوز معلوم نیست چرا دولت در ارائه بودجه 92 این قدر تاخیر دارد كه من امیدوارم مسئله خاصی از سوی دولت نباشد و فقط تعلل باشد.

نماینده شهرضا و دهاقان و سمیرم گفت: این مسئله را باید مد نظر داشت که ما در حال حاضر می‌توانیم کشور را با 50 درصد هزینه صادرات نفت هم اداره کنیم اما مسئله حائز اهمیت در بودجه 92 تکیه بر منابع داخلی و کار مضاعف است.

وی افزود: همانطور که طبق فرموده مقام معظم رهبری امسال سال حمایت از تولید و سرمایه ایرانی است بر همگان واجب است که به امر افزایش و حمایت از تولید اهتمام ويژه ورزند.

حیدرپور اظهار داشت: ما از اوایل انقلاب تاکنون سال‌های سختی را پشت سر گذاشته‌ایم در سال 91 و 92 هم از موانع عبور کرده و خواهیم گذشت اما باید به این مسئله توجه کنیم که همان گونه که مردم کلام امام خود را می‌فهمند و عمل می کنند بر نمایندگان مجلس واجب است بر این امر تکیه ورزند و سخنان رهبر معظم انقلاب را سرلوحه کار خود قرار دهند.

وی در پایان با بيان اينكه ملت مطمئنا راه خود را خواهد یافت و می‌داند که بهترین راه، راه اصولگرایی است، تصريح كرد: بهترین راه وفاق و متحد شدن حول محور اصولگرایی است، حتی مانعی هم ندارد که اعضا بنشینند و با اتحاد یکدیگر بعضی از اعضای کابینه بعدی را هم مشخص کنند این گونه مردم بهتر معنی همبستگی و اتحاد را متوجه می‌شوند.

وی همچنین در مورد سفر وزیر خارجه کشورمان به مصر گفت:‌ معاون رییس جمهور مصر در این سفر اظهارات بی‌ادبانه‌ای مطرح کرده که از رییس جمهور مصر می‌خواهیم این مسئله را جبران کند و عذرخواهی کند.

لاریجانی در میان نطق حیدرپور سخن وی را قطع کرده و تاکید کرد شخصی که در آن مراسم بی‌ادبی انجام داده است مسوولیتی نداشته و تنها در حد یکی از دستیاران دولتی بوده است.


انتهاي پيام/س2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار