شهردار منطقه 18، از رشد 50 درصدی مشارکت فرهنگی و اجتماعی بانوان منطقه 18 به ویژه صعود بانوان قرآنی در پایتخت خبر داد

محمد صارمی‌زاده در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: رشد 50 درصدی مشارکت فرهنگی و اجتماعی بانوان منطقه 18 به ویژه صعود بانوان قرآنی در پایتخت، در شرایط نامناسب گسترش فعالیت‌های افراطی فمنیستی در جامعه حائز  اهمیت است.
وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: توسعه فرهنگ قرآن و فراهم کردن زمینه‌‌اش شهرواندان با قرآن بسیاری از مشکلات جامعه نظیر پایین بودن آستانه تحمل در برابر سختی‌ها را مرتفع خواهد کرد ترسیم چهره قرآنی و مذهبی برای شهروندان مهم‌ترین دغدغه شهرداری است.
صارمی‌زاده با اشاره به نقش قرآن و زنان در جامعه گفت: بانوان نقش بسزایی در ترویج فرهنگ دینی در خانواده و جامعه دارند. بانوان با تکیه بر توانایی و استعداد خود می‌توانند از ابزارهای متعددی برای اشاعه مفاهیم قرآنی در جامعه استفاده کنند.
وی ادامه داد: زمانی که جامعه با قرآن آشنا شود و مفاهیم آن را درک کند مبارزه در برابر تهاجم فرهنگی و فرهنگ غرب که مصداق بارز بی‌فرهنگی است کار دشواری نخواهد بود با مبانی دین می‌توان تمام فرهنگ و باور استکبار جهانی را به چالش کشید.
صارمی‌زاده در پایان با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح افزود: برگزاری همایش قرآنی پروژه با ارائه مقالات برتر قرآنی بانوان، رونمایی از نرم‌افزار سلام یاسین، توزیع بسته‌های فرهنگی شامل تابلو یاسین، کیف حاوی کتاب قرآن، تفسیر سوره مبارکه بینات، صحیفه سجادیه، نرم‌افزار جامعه سوره یاسین از اقدامات اجرایی این طرح است./ف
برچسب ها: بانوان ، قران ، پایتخت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار