مسئول هیئت داوران پنجمین جشنواره نشریات دانشجویی:

داوری آثار برگزیده تا چند روز آینده تمام می شود

هیئت داوران پنجمین جشنواره نشریات دانشجویی تا چند روز آینده برگزیدگان این جشنواره را تعیین می کند.

امیر محمد پورگیلانی، مسئول هیئت داوران پنجمین جشنواره نشریات دانشجویی به خبرنگار حوزه ادبیات باشگاه خبرنگاران گفت: تاکنون بیش از 2هزار و 300 اثر به دبیرخانه جشنواره رسیده است و از این مجموع يك هزار و 200 نشریه با موضوعات فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، سیاسی، علمی و مذهبی مورد ارزیابی قرار گرفته اند. 
وی افزود: دراین دوره توجه ویژه ای به بخش دفاع مقدس، راهیان نور و اردوهاي جهادی داشته ایم و استقبال گسترده ای هم از این بخش شده است. 
وی در ادامه گفت: 3 مرحله ارزیابی از آثار رسیده صورت گرفته،  در مرحله اول نشریاتی که امتیازات فنی لازم را كسب نكرده‌اند حذف، در مرحله دوم ارزشیابی کیفی انجام و درمرحله سوم آثار جمع بندی  و به هیئت داوران ارسال شد. 
وی در مورد جوایز افزود: نشریاتی که  امتیاز 90 تا 100، 80 تا 90، 70 تا 80 را كسب كردند به ترتيب در مقام اول تا سوم قرار گرفتند و آنهایی که امتیاز 60 تا70 را کسب کنند شایسته تقدیر شناخته خواهند شد. 
وی در مورد هیئت داوران و ارزیابی گفت: استادان بنامی نظیر فرشاد مهدی پور، عباس درویشی توانگر، احمد کارخانه، امید محمدپور در بخش ارزیابی فنی و حمید محمدی پور، امیر اسماعیلی و فرزاد شیرازی در بخش ارزیابی کیفی به داوری می پردازند. 
وی خاطر نشان کرد: امید است با برگزاری این نوع جشنواره ها به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر بصیرت علمی وسیاسی دانشجویان جامعه عمل بپوشانیم.
برچسب ها: ادبیات ، نشریات ، دانشجویی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار