شام تایمز:

دولت و ملت سوریه امری محال را محقق کرده اند

با تغییر در سیاست های گفتمانی غرب نسبت به سوریه و اظهارات برخی سران تروریسم این مدعا اثبات شده که دولت و ملت سوریه شکست ناپذیر بوده و از پای در آوردن آنان امری محال است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شام تایمز، گزارش های امنیتی، سیاسی، و نظامی منطقه و جهانی همگی حاکی از آن است که "بشار اسد تلاش ها برای براندازی خود و ویرانی سوریه را ناکام گذارده است".

المنار بر اساس اطلاعات به دست آمده از منابع آگاه نوشت: حوادث میدانی و مشارکت دیگر دولت ها در جنگ علیه سوریه که به بهانه دموکراسی و در واقع برای تسویه حساب با دولت و ملت این کشور صورت می گیرد به آنچه در ذهن می پرورانده نرسیده و ناکام مانده است، از سوی دیگر اظهارات برخی از سران تروریسم اثباتی بر این مدعاست که "از پای درآوردن دولت سوریه و براندازی بشار اسد محال است".

مقاومت دولت و ملت سوریه در برابر تروریسم بین الملل باعث شده تا برخی از کشورها نسبت به بحران سوریه موقفی بی طرفانه را اتخاذ کنند و برخی دیگر که موافق جنگ علیه سوریه بوده اند نیز رفته رفته در سکوتی سلبی فرو روند. در همین راستا اطلاعات به دست آمده حاکی از آن است که جبهه داخلی عربستان سعودی دیگر طاقت ارائه هرگونه کمک به تروریست ها را ندارد، از طرف دیگر برخی دولت های عربی مشرف بر خلیج فارس نیز که به درخواست ارباب آمریکایی خود پاسخ مثبت داده و هرگونه کمک مالی و نظامی به مسلحین ارائه می داده اند تصمیم گرفته میزان کمک های خود را محدود کنند و به آن صبغه انسانی ببخشند به طوری که به جای شورشیان مسلح کمک ها متوجه پناهندگان سوری شود! این تغییر در سیاست یعنی این که غرب و مزدوران منطقه آن فکر از پا در آوردن دولت سوریه را از سر به در کرده اند و رفته رفته مجبور خواهند شد که با مسئولین سوری به کذاکره بنشینند همانگونه که سران ایالات متحده نیز اعلام کردند به محض شروع دور دوم ریاست جمهوری باراک اوباما با روسیه به مذاکره خواهند نشست تا بحران سوریه با حداقل ضرر ممکن به منافع آمریکا پایان یابد.

البته باید توجه داشت که حتی بر فرض عقب نشینی غرب و مزدوران منطقه ای آن از سیاست های خصمانه خود در قبال دولت و ملت سوریه؛ ریختن خون بیگناهان، دخالت ددمنشانه و سلطه جویانه در امور داخلی دیگرر کشورها، بر هم زدن آرامش انسان ها و ... همه همه ننگ هایی که تاریخ آن ها را در صفحات خود حداقل به نام آمریکا، اروپا، قطر، عربستان، و ترکیه ثبت خواهد کرد. از سوی دیگر تاریخ فراموش نخواهد کرد که دولت و ملت سوریه امری محال را محقق کرد و آن پایداری در برابر استعمار همه جانبه غرب بوده که ایادی منطقه ای نیز همدست آن شده بود مقاومتی که تا کنون 23 ماه به طول انجامیده است.
برچسب ها: ملت ، سوریه ، دولت ، تروریسم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار