بيرجند/

حرکت از خدمات محض به سمت خدمات مولد در بسیج سازندگی

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: باید بسیج سازندگی از خدمات محض به سمت خدمات مولد حرکت کند تا قدرت اقتصادی مردم مناطق محروم بالا رود.

 

به گزارش باشگاه خبرنگاران بیرجند؛ سردار سرتیپ پاسدار نقدی در سومین جلسه ستاد پشتیبانی اردوهای جهادی و طرح هجرت خراسان جنوبی، این استان را در اردوهای جهادی و بسیج سازندگی پیشگام خواند و تصریح کرد: بر اساس ارزیابی های سالانه خراسان جنوبی، بیشترین نمره ارزش مداری مردمی را در سه سال متوالی به خود اختصاص داده است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور در بخشی دیگر از سخنانش به تحریم اقتصادی دشمن اشاره کرد و گفت: اگر به اقتصاد مقاومتی مورد تأکید مقام معظم رهبری توجه کنیم به قدرت اقتصادی تبدیل خواهیم شد.

سردار نقدی افزود: در این سازمان پس از بررسی رهنمودهای مقام معظم رهبری 12 مولفه استخراج شده است و به دنبال کاربردی کردن اقتصاد مقاومتی هستیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور، گسترش فرهنگ کار، حداکثر بهره برداری از ظرفیت ها ، اصلاح الگوی مصرف و مصرف کالای داخلی را برخی از این مولفه ها برشمرد و گفت: بسیج سازندگی باید بسیاری از طرح های مولد دولت را به طور ضربتی اجرا کند.

وی افزود: از زمانی که مقام معظم رهبری موضوع اقتصاد مقاومتی را تبیین کردند ما شاهد عقب نشینی جدی گفتمان یاأس در کشور بودیم./س

برچسب ها: خدمات ، محض ، مولد ، بسیج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.