بندرعباس/

سرمایه گذاری 180 میلیارد ریالی در مجتمع بندری شهید رجایی

مدیر عامل شرکت خدمات بازرگانی و بندری خلیج پژم گفت: با بهره برداری از ترمینال کانتینری شرکت خلیج پژم 180 میلیارد ریال در این مجتمع بندری سرمایه گذاری شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بندرعباس مدیر عامل شرکت خدمات بازرگانی و بندری خلیج پژم گفت: ترمینال کانتینری شرکت خلیج پژم در زمینی به مساحت 18 هکتار با اعتباری بالغ بر 180 میلیارد ریال و با هدف افزایش میزان صادرات و واردات کالاهای کانتینری احداث گردیده است.

علی حمیدی افزود: در این ترمینال گستره متنوعی از انواع خدمات شامل دپوی کانتینرهای خالی و پر ، انبارش و مانیتورینگ کانتینرهای یخچالی ، تعمیر و نگهداری و خدمات استریپ و استامینگ ارائه می شود.

وی تصریح کرد: ارائه گزارشات منظم از شرایط نگهداری کانتینر به خطوط کشتیرانی و امکان رد گیری آنلاین وضعیت کانتینر برای مشتریان از دیگر خدمات این ترمینال است.

حمیدی گفت: شرکت خلیج پژم با استفاده از 20 هکتار فضای انبار کالاهای عمومی ، 4 باب سوله به مساحت تقریبی 4 هکتار برای انواع کالاهای ویژه برای سالانه یک میلیون تن کالا خدمات ارائه می دهد.

مدیر عامل شرکت خدمات بازرگانی و بندری خلیج پژم ناوگان تجهیزات این شرکت را شامل 200 دستگاه انواع لیفتراگ ، جرثقیل ، کشنده ، تاگ مستر ، ریچ استاکر و امپتی استاکر دانست و افزود: نیروی انسانی شاغل در این شرکت افراد بومی هستند./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.