شهرداری منطقه 18:

بهره برداری و ایمن سازی منازل سالمندان منطقه 18

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 18 از بهره برداری و ایمن سازی منازل سالمندان منطقه 18 برگزاری نشست هم اندیشی مدیران مراکز خانه سلامت محلات این منطقه خبر داد.

نامداری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: عملیات ایمن سازی منازل سالمندان منطقه 18 با انجام بازدیدهای کارشناسی توسط تعدادی از مدیران شهری این منطقه در دست بهره برداری است.

وی افزود: در جریان این بازدید با مشارکت حوزه اجتماعی و فرهنگی و دبیرخانه جامعه ایمن منطقه 18 ضمن دیدار و تجلیل 2 نفر از سالمندان محلات نواحی 1 و 2 تدابیری نیز راجع به افزایش ایمنی در منازل سالمندان شامل نصب دستگیره کمکی در سرویس های بهداشتی ایمن سازی راه پله ها و نصب چراغ های شارژی و موارد دیگر اتخاذ شد.

نامداری با اشاره به طرح های دیگر حوزه اجتماعی و فرهنگی منطقه 18 گفت: برگزاری نشست هم اندیشی مدیران مراکز خانه سلامت محلات به منظور بحث و تبادل نظر پیرامون جشنواره سلامت محله و پیامدهای آن با هدف برگزاری هر چه مطلوب تر این جشنواره از طرح های دیگر حوزه اجتماعی فرهنگی منطقه 18 است.

وی در ادامه با اشاره به نحوه برگزاری این نشست گفت: برنامه های ایام دهه فجر، ارائه و جمع آوری آثار ویژه جشنواره سلامت محله، گردآوری آمارهای فصلی و کانون های مراکز خانه سلامت مورد بررسی قرار خواهند گرفت.

نامداری با اشاره به لزوم توجه به کیفیت و نحوه عملکرد در این جشنواره افزود: توزیع کارت های شناسایی میان اعضای کانون ها،‌ پزشکان محلی، نظارت پر تردد مدیران مراکز خانه سلامت توسط نواحی به روز رسانی سامانه آمار و اطلاعات اداره سلامت منطقه 18 از اقدامات ضروری در بحث کیفیت و عملکرد مناسب این جشنواره است./ل

برچسب ها: حوزه ، اجتماعی ، شهری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار