اردبیل /

جابجایی مدیران پایان دولت دهم باعث فرصت سوزی می‌شود

نماینده مردم مشگین شهر در مجلس با بیان اینکه مدیریت پایدار عامل و ضامن رشد صنعت اردبیل است، گفت: موافق جابجایی هیچ مدیری نیستم چون تا پایان دولت دهم مدت کمی مانده و جابجایی مدیران موجب فرصت سوزی است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / یونس اسدی با بیان اینکه در هدفمندی یارانه‌ها باید ۳۰درصد یارانه‌ها در قالب کمک و بهسازی صنایع هزینه می‌شد، گفت: در هدفمندی یارانه‌ها بخش صنعت و کشاورزی مورد غفلت قرار گرفته که تداوم آن می تواند این حوزه را متضرر کند.

نماینده مردم مشگین شهر در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها از سوی دولت باید به صورت دقیق‌تر و صحیح‌تری اجرا شود چراکه اجرای ناقص آن موجب متضرر شدن مردم و اقشار ضعیف جامعه می‌شود.

این نماینده مردم در مجلس نهم با یادآوری علل ضعف حوزه صنعت استان اردبیل، تصریح کرد: باید برای عرضه بیشتر و افزایش سرمایه گذاری تلاش شود تا با افزایش تقاضا شاهد رشد تورم را در کشور نباشیم.

اسدی با بیان اینکه رشد صنعت استان نیازمند مدیریت پایدار است، ادامه داد: عدم وجود مدیریت پایدار در حوزه صنعت استان یکی از مهمترین مسائلی است که ذهن نمایندگان را به خود مشغول کرده است.

وی با بیان اینکه انتصاب سرپرست صنعت، معدن و تجارت استان بدون هماهنگی با استاندار وقت اردبیل انجام شد، گفت: مدیر یا سرپرست سازمان باید با استاندار کار کند و نمایندگان هم نظرات خود را در مورد عملکرد سرپرست یا مدیر اعلام می کنند، بنابراین نظر استاندار مهم بوده و ما نیز به نظرات استاندار احترام قائل هستیم.

این نماینده اصولگرای مجلس نهم، با بیان اینکه در شرایط کنونی مخالف تودیع و معارفه مدیران هستم، افزود: موافق جابجایی هیچ مدیری نیستم چون تا پایان دولت دهم مدت کمی مانده و جابجایی مدیران زمان را از دست داده و عملا در استان اردبیل فرصت سوزی می شود.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس نهم، یادآور شد: مدیریت پایدار عامل و ضامن رشد صنعت اردبیل است./س

برچسب ها: اردبیل ، جابجایی ، مدیران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.