بررسي طرح پيشنهادي کاهش عيار طلا در سازمان استاندارد

رئيس انجمن صنفي کارفرمايان صنعت طلا و جواهر گفت: طرح پيشنهادي کاهش عيار طلا از امروز تا نيمه بهمن ماه در سازمان ملي استاندارد مورد بررسي قرار مي گيرد.

عباد اله محمد ولي در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران با بيان اين مطلب افزود: پيشنهاد کاهش عيار طلا و مزايا و معايب آن در حال بررسي و انجام کار کارشناسي است که تا نيمه بهمن ماه جاري تصميم نهايي در اين موضوع در سازمان ملي استاندارد گرفته و اعلام مي شود.

وي ادامه داد: از چند ماه گذشته نظرسنجي از توليد کنندگان در خصوص اين پيشنهاد انجام گرفته که هم اکنون بيشتر افراد نظر خود را اعلام کرده اند.

محمد ولي تصريح کرد: همه نظرات و پيشنهادات در کار گروه متشکل از کارشناسان و مسئولان سازمان استاندارد طرح شده و مورد بررسي قرار مي گيرد.

وي با تأکيد به اينکه اجرايي شدن اين پيشنهاد در شرايط کنوني به نفع بازار طلا و جواهر خواهد بود افزود: بيشتر اعضاي صنف توليدکنندگان با اجراي اين پيشنهاد موافق بوده اند.

رئيس انجمن صنفي کارفرمايان صنعت طلا و جواهر در واکنش به اين مطلب که رئيس سازمان استاندارد با اين پيشنهاد مخافت کرده گفت: سازمان استاندارد به کار کارشناسي و بررسي همه جوانب امر تأکيد دارد و هنوز مخافت مستقيمي در اين موضوع نداشته است./عب
برچسب ها: کاهش ، عیار ، طلا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار