رودهن/فرماندار تهران :

زیر ساخت ها روند رو به رشدی نداشته است

عیسی فرهادی گفت :زیرساخت ها روند روبه رشدی نداشته و ما در زمینه فرهنگ و هنر مطابق با افزایش جمعیت رشدی نداشتیم .

عیسی فرهادی فرماندار تهران  در مراسم معارفه نخستین فرماندار شهرستان تازه تاسیس پردیس به خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن گفت :این هفتمین بخشی است که در دولت آقای احمدی نژاد به شهرستان تبدیل شده است و قبل از این هفت شهرستان و هفت بخش جدید وبه اضافه تشکیل استان البرز تشکیل شده است که در صد سال گذشته بی سابقه بوده است واین موضوع نقطه آغازی در سر فصل عمران و آبادی و تعالی این شهر است .

وی در ادامه این مطلب افزود :مبنای برنامه ریزی تقسیم اعتباری کشور و هر جایی که به شهرستان تبدیل می شود ردیف اعتباری تملک به اعتبارات جاری خود در سطح شهرستان جدا خواهد داشت و برنامه ریزی های شهرستانی لحاظ می شود .

فرماندار تهران اظهار داشت :این منطقه جایی است که مهاجر پذیر می باشد و جمعیت بسیار بالایی دارد و روبه افزایش است و طبیعتا زیر ساخت ها متناسب با افزایش جمعیت رشد پیدا نکرده است و هنرو فرهنگ که باید همانند این روش رشد پیدا می کرد انجام نشده است و نتوانسته نیاز هنرمندان و هنردوستان را پوشش دهد .

در بخش آموزش و پرورش قبل از شهرستان شدن پردیس حدود 46 مدرسه داشتیم و تا الان تعداد آن به 95 مدرسه افزایش یافته است و درصد رشد آن از عدد صد بالاتر است .

بخش سالنهای ورزشی تا قبل از سال 84 2 سالن ورزشی داشتیم ولی امروز هفت سالن ورزشی داریم ما استخر شنا و سونا در این منطقه نداشتیم و امروز تا 3 استخر سونا در این منطقه ایجاد شده است و می تواند مورد استفاده قرار بگیرد و در بخش گاز رسانی و خدمات شهرسازی امروز ما بزرگترین پروژه مسکن مهر داریم که 80هزار واحد با صرف چندین هزار میلیارد تومان در این منطقه هزینه می شود و در این استان یک جهش زیادی انجام شده است و این خدمات کاملا مشخص است ./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.