آيا جنون آني انگيزه اين قتل است ؟!

به دلیل نامعلومی پدری زن و فرزندش را خفه کرد

پرونده مردی که متهم به قتل عمد همسر و فرزند 10 ساله خود بود در اختیار قضات دادگاه کیفری استان تهران قرار گرفت.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، مردی حدودا 32 ساله  به نام اکبر در منطقه شمال شهر تهران در سال گذشته منجر به قتل همسر و فرزند 10ساله  خود به نام های شکوفه و حسام گردیده بود که پس از چند روز توسط عوامل کلانتری دستگیر و در اختیار قضات دادگاه کیفری استان تهران قرار می گیرد.
سفر به مالزی
در پرونده این متهم ذکر شده که این فرد پس از قتل همسر و فرزند خویش صبح روز حادثه تهران را به مقصد مالزی ترک می نماید و پس از 3 روز به تهران باز می گردد که در بازگشت خود توسط یک قبضه چاقو خود را به قصد کشت مجروح ساخت که بلافاصله توسط عوامل نیروی انتظامی نجات یافت.
به دلیل یتیم شدن فرزندم او را به قتل رساندم
به گفته متهم این پرونده وی مثل هرروز از محل کار به خانه بازگشت ولی این بار بعد از صرف شام بر سر موضوعاتی چون ساخت خانه و تغییر شغل به جر و بحث پرداختند و همسر قاتل شروع به جیغ و فریاد کردن در داخل منزل اقدام نمود که قاتل برای ساکت کردن آن با عصبانیت جلوی دهان همسرش را می می گیرد که بعد از مدتی متوجه بیهوشی و فوت مقتوله می گردد.
پس از فوت شکوفه قاتل(همسرش) چند ساعتی همراه به فرزند خود به گریه و زاری بالای جسد می نمایند.
اکبر(قاتل) در حالی که قصد خودکشی خود را داشت و از طرفی به فکر یتیم شدن فرزند 10 ساله اش بود در نیمه های شب زمانی که کودک به خواب عمیق کودکانه خود فرو رفته بود او را با دست خفه می کند.
*خرید بلیت یک نفره به مالزی
متهم که از چند روز گذشته بلیتی یک نفره برای صبح روز بعد از حادثه خریداری نموده بود به مقصد مالزی تهران را ترک می کند و پس از سه روز مجدد به تهران باز می گردد که در تهران اقدام به خودکشی نموده ولی توسط ماموران نجات می یابد که در نهایت در علت سفر خود مورد خاصی را بیان نمی کند.
لازم به ذکر است پرونده متهم جهت صدور حکم و بررسی بیشتر در اختیار قضات شعبه 113 دادگاه کیفری استان تهران قرار گرفت./ل
برچسب ها: پدر ، فرزند ، متهم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.