مهمترين عناوين خبري روز دوشنبه گروه سياسي باشگاه خبرنگاران

موضع ايران در قبال سوريه، ملاقات امروز نمايندگان مجلس با فائزه هاشمي و برخي متهمين فتنه در اوين، ارجاع پرونده اتهام‌زني بانک مرکزي به کميسيون اصل 90 ، افزايش نظارت بر قیمت‌ها، رونمایی جدیدترین جنگنده ساخت ايران و صدور حكم انفصال از خدمت بهمني از مهمترين عناوين خبري روز دوشنبه گروه سياسي باشگاه خبرنگاران بود.

به گزارش گروه سياسي باشگاه خبرنگاران مهمترين عناوين خبري امروز(دوشنبه) به اين شرح است:


موضع ايران در قبال سوريه با انقلاب‌هاي منطقه مشابه است
رئيس مجلس شوراي اسلامي گفت:‌ موضع ما در خصوص تحولاتي كه در مصر، تونس ، ليبي و سوريه رخ‌داده، يكسان است.



ملاقات امروز نمايندگان مجلس با فائزه هاشمي و برخي متهمين فتنه در اوين
عضو كميته امنيت ملي مجلس با اشاره به بازديد امروز نمايندگان از بازداشتگاه اوين گفت: اعضاي كميته امنيت ملي مجلس در جريان اين بازديد با فائزه هاشمي و تعدادي از متهمين فتنه 88 همچون عليرضا بهشتي، عبدالله مومني، رجايي، بادكوبه‌اي، ميردامادي و عده‌اي ديگر ديدار و گفتگو كردند.




ارجاع پرونده اتهام‌زني بانک مرکزي به کميسيون اصل 90
طراح تحقيق و تفحص از عملكرد بانک مرکزي در واکنش به ادعاي معاون مالي نظارت اين بانک گفت: پرونده معاون بانک مرکزي را به دليل اتهامات که عنوان کرده است به کميسيون اصل 90 ارجاع خواهيم داد.



اعضاي كميته تحقيق و تفحص از ستاد حمل‌و‌نقل معين شدند
سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: تعیین اعضای کمیته تحقیق و تفحص از ستاد حمل‌ونقل و سوخت کشور و طرح معافیت مسکن مهر از پرداخت مالیات، دو موضوعی بود که دیروز در کمیسیون اقتصادي مطرح شد.



اعلام وصول طرح استيضاح شیخ‌الاسلام تا روز چهارشنبه به تعويق افتاد/ ادامه مديريت مرتضوي جرم است

جانشین معاون نظارت مجلس شورای اسلامی با یادآوری جلسه مشترک معاونت نظارت مجلس با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و همچنین نمایندگان متقاضی استیضاح وزیر گفت: با تقاضای مظفر از نمایندگان اعلام وصول استیضاح وزير تعاون، كار و رفاه اجتماعي تا صبح چهار‌شنبه (۴ بهمن) به تاخیر افتاد.



آمار و ارقام درباره تغییر قیمت سوخت صحت ندارد/ افزايش نظارت بر قیمت‌ها
وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: متاسفانه برخی روزنامه‌ها بدون ذکر منبع و مستندات، آمار و ارقامی درباره تغییر قیمت‌ها به ویژه بنزین و گازوئیل در گام دوم هدفمندی یارانه‌ها اعلام می‌کنند که صحت ندارد.



مسائل اقتصادی کشور و چگونگی اجرای فاز دوم هدفمندی بررسي مي‌شود
فردا در برنامه "دولت و مردم" رادیو ایران با حضور نماینده مجلس و عضو کمیسیون برنامه و بودجه بحث اجرای فاز دوم هدفمندی و همچنین مسائل اقتصادی کشور مورد بررسی قرار می‌گیرد.



عسگراولادي: قصد تطهير يا رفع حصرمفتون‌ها را نداشته و ندارم/آيت‌الله خاتمي: موسوی و کروبی باید پاسخگوی حوادث88 باشند

آیت‌الله سید احمد خاتمی در پاسخ به نامه حبیب الله عسگر اولادی گفت: اینجانب ضمن احترام به شخصیت جناب عسگر اولادی به دلایلی که در نماز جمعه مطرح کردم ،آقای موسوی و کروبی را از سران فتنه دانستم. معتقدم آنان باید پاسخگوی حوادث پس از 22 خرداد 88 باشند.



حتی "یزید ملعون" را نيز با منطق شما مي‌توان فریب‌خورده مشاوران یهودی‌اش دانست
با این منطق(منطق عسگراولادي) تمام جنایتکاران تاریخ را می‌توان به نوعی فریب‌خورده نزدیکان و یا مفتون هواها و هوس‌های پیش پا افتاده دنیوی تلقی کرد و حتی فرزند سعد ابی وقاص را فریب خورده عبیدالله بن زیاد و دلبسته ملک ری خواند و جنایت عظیم او را تخفیف داد؛ با این استدلال می‌توان حتی یزید ملعون را نیز فریب خورده مشاوران یهودی‌اش دانست و پشیمانی دروغین او را ملاک قضاوت تاریخ تلقی کرد...



طرح "انتخابات آزاد" تلاش براي خلق فتنه‌ای ديگر است
شوراي تبيين مواضع بسيج در بيانيه‌اي اعلام کرد: به فریب خوردگان و اذناب داخلی مستکبران هشدار می‌دهیم که دست از فتنه‌گری بردارند و به هشدارهای صریح ولی زمان توجه نمایند که در صورت عدم توجه و یا اصرار بر روش‌های دشمن شاد کن و منافقانه با واکنش صریح ملت انقلابی و دانشجویان بیدار ایران اسلامی مواجه خواهند شد.



رونمایی جدیدترین جنگنده ساخت ايران/ افتتاح نخستین رصدخانه جامع فضایی کشور
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح از رونمایی جدیدترین جنگنده ساخت ایران و افتتاح نخستین رصدخانه جامع فضایی کشور به نام امام صادق(ع) در بهمن ماه سال جاری خبر داد.



صدور حكم انفصال از خدمت بهمني
مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل دیوان محاسبات کشور حكم انفصال از خدمت رئيس كل بانك مركزي را تاييد كرد.



كتابي كه به دستور امام زمان(عج) تاليف شد + دانلود
شوق آیت‌الله سید محمدتقی موسوی اصفهانی به دیدار امام زمان عجل‌الله، وي را بدانجا رساند که در خواب به زیارت و دیدار آن حضرت شرفیاب شد و به امر و دستور آن جناب اقدام به تألیف كتاب "مکیال المکارم" کرد.

انتهاي پيام/س2

برچسب ها: فائزه ، فتنه ، جنگنده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار