ملي پوشان ايروبيک ژميناستيک؛

هنوز از پاداش مسابقات آسيايي خبري نيست / چشم و اميد ما به ليگ بود که لغو شد

ملي پوش ايروبيک ژيمناستيک گفت: نزديک به 4 ماه است که مدال نقره مسابقات آسيايي را گرفته ايم ولي هنوز از پاداش کميته ملي المپيک خبري نيست.

رضا فرخيان، ملي پوشان ايرو بيک ژيمناستيک در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: تمام رشته هاي ورزشي وقتي در مسابقات آسيايي موفق به کسب مدال مي شود از طرف کميته ملي المپيک پاداش دريافت مي کنند ولي ما اواخر مهر ماه پس از مدت ها نخستين مدال ژمناستيک را به ارمغان آورديم ولي تا به امروز از پاداش خبري نيست.
وي ادامه داد: ما در اين خصوص پيگيري هاي لازم را انجام داديم ولي مسئولان فدراسيون هم اين مورد را مربوط به کميته مي دانند و معتقدند آنها بايد زمان مناسب را اعلام کنند.
فرخيان با بيان اينکه ملي پوشان به مسابقات ليگ چشم دارند گفت: اگر به ورزشکاران بها دهند با پيشرفت خوبي رو به رو مي شوند ولي متأسفانه ما منابع مالي و حقوقی نداريم و تنها به مسابقات ليگ دل خوش مي کنيم که متأسفانه امسال هم با لغو اين مسابقات ملي پوشان از نظر مالي در وضعيت خوبي نيستند.
وي ادامه دارد: ملي پوشان خودشان به دنبال اسپانسر بودند ولي تا پوشش رسانه اي نداشته باشيم در جذب حامي مالي مشکل داريم.
ملي پوش ژيمناستيک با تأکيد بر اين نکته که ما به يک مربي خارجي نياز داريم اظهار داشت: بعد از مسابقات آسيايي در هيچ اردويي حضور نداشتيم ولي قرار است بعد از امتحانات دانشگاه ملي پوشان به مربيگري هادي قاسم پور اردوي تيم ملي کليد بخورد اما بايد اين نکته را متذکر شوم که ما در حال حاضر مربي خارجي نداريم و براي مسابقات جهاني کلمبيا به يک برنامه جديد نياز داريم و بايد فردي با تجربه "گريگوري آلکان" هدايت تيم ملي را برعهده بگيرد تا پیشرفت ایروبیک بهتر شود.
وي در پايان تأکيد کرد: البته قاسم پور مربي بسيار خوبي است ولي تجربيات يک مربي خارجي بهترين عامل براي هدايت تيم ملي است چرا که ايرو بيک ژيمناستيک با کسب مدال نقره در مسابقات آسيايي با وجود رقباي سر سخت ثابت کرد که توان کسب مدال جهاني هم دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار