افشاگری مسئول سابق پرسنلی منافقین؛

تشریح وضعیت زندگی منافقین در اروپا

مسئول سابق پرسنلی فرقه رجوی که از این گروهک جدا شده گفت: اعضای منافقین نه تنها در کمپ لیبرتی بلکه در اروپا هم در اوج فلاکت و بدبختی زندگی می‌کنند.

به گزارش حوزه سياست خارجي باشگاه خبرنگاران، "مریم سنجابی" عضو جداشده منافقین در گفتگو با مؤسسه راهبردی دیده بان در عراق با اشاره به مناسبات درون فرقه‌ای گروهک رجوی گفت: وضعیت زندگی اعضای سازمان نه تنها در عراق بلکه در اروپا نیز تاسف برانگیز است.

وی ادامه داد: هرچند که سرکردگان منافقین در حال حاضر سعی دارند وضعیت زندگی اعضای این گروهک در کمپ لیبرتی را سخت و غیر انسانی نشان دهند تا از این طریق مظلوم‌نمایی کرده و دولت عراق و نماینده سازمان ملل را محکوم کنند، اما وضعیت اعضای این گروهک در اروپا نیز نشان می‌دهد که زندگی فلاکت‌بار اعضای این فرقه خواست سرکرده منافقین است.

وی با اشاره به وضعیت سخت زندگی گذشته خود در پادگان اشرف گفت: در آن زمان نیز رجوی به بهانه اینکه سازمان در حال مبارزه است، شرایط غیر انسانی زندگی در اشرف را توجیه می‌کرد. این موضوع در حالی است که "مریم رجوی" در اروپا و در کشور فرانسه بابت مراسماتش صدها هزار دلار ریخت و پاش می‌کند.

وضعیت زندگی سخت در کمپ موقت لیبرتی هیچ ارتباطی به سازمان ملل و دولت عراق ندارد و به عنوان مثال یخچال‌هایی که کمیساریا در درون کانکس‌های استراحت نفرات در لیبرتی گذاشته بود به دستور رجوی و به عنوان مظهر بورژوازی جمع‌آوری شد و حتی اتاق‌های دو نفره به اتاق‌های ده یا دوازده نفره تبدیل شد.

وی ادامه داد: اعضای منافقین در اروپا که عموماً در کشور فرانسه و در منطقه "اوورسورواز" در حومه پاریس مستقر هستند نیز وضعیت زندگی مشابه با وضعیت زندگی در اشرف و لیبرتی دارند.

در فرانسه همه عبور مرورها چند نفره انجام می‌شود و مناسبات دورن فرقه‌ای از قبیل غسل هفتگی نیز با شدت بیشتری پیگیری می‌شود، زیرا به گفته "مسعود رجوی" زرق و برق اروپا زیاد است و این مسئله ممکن است باعث ریزش نیرو شود.

به عنوان مثال ساکنین کمپ اوورسورواز در فرانسه برای خرید یک کفش ورزشی باید حداقل یک ماه نامه‌نگاری کنند و حتی ممکن است در نهایت با خرید آن موافقت نشود!

وی در پایان اضافه کرد که کمپ اعضای منافقین در اروپا نماد نقض حقوق بشر در یک کشور به اصطلاح پیشرفته غربی است و این مسئله باید از سوی سازمان‌های حقوق بشری پیگیری شود.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار