محمدرضا آذرشکیب:

باید به حق واقعی خودم در کشتی برسم

آزادکار وزن 120 کیلوگرم تیم منتخب کشتی آزاد کشورمان اعزامی به جام بین المللی یاریگین اعتقاد دارد در دنیای کشتی می تواند به جایگاهی بالاتر از وضعیت فعلی اش برسد.

محمدرضا آذرشکیب در آستانه اعزام به مسابقات بین المللی جام یاریگین در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: پس از مسابقات لیگ دوهفته تمرینات سنگین و پرفشاری را زیر نظر کادر فنی تیم ملی پشت سر گذاشتم و هم اکنون در شرایط آمادگی نسبتاً خوبی قراردارم.

وی ادامه داد: قبل از بازی های المپیک2012 از ناحیه زانو دچار آسیب دیدگی شدم و مدت زیادی از تمرینات دور بودم خوشبختانه و به لطف خدا توانستم خود را به مسابقات لیگ برسانم و هرچند از آمادگی به دور بودم اما کشتی های بدی نگرفتم.

آذرشکیب تصریح کرد: چندین سال است به طور متناوب به دوبنده تیم ملی می رسم وآن را از دست می دهم اما این بار تمام عزم خود را جزم کرده ام تا به حق واقعی خودم که همانا حضور در مسابقات جهانی و کسب مدال در این رقابتهاست برسم.

دارنده مدال برنز آسیا درباره حضورش در جام یاریگین گفت: جام یاریگین یکی از معتبرترین تورنمنت های کشتی در جهان است وبه طور حتم کشتی گیران خوبی در این مسابقات به میدان خواهند رفت به همین منظور با همه توان در این رقابتها کشتی خواهم گرفت تا ضمن کسب مدال بتوانم شایستگی هایم را نیز به کادر فنی ثابت کنم.

آذرشکیب در پاسخ به این سوال که آیا در مسابقات جام جهانی تهران کشتی خواهد گرفت اظهارداشت: همه چیز بستگی به کشتی هایم در جام یاریگین دارد اگر در این مسابقات بتوانم آن طور که  از خودم انتظار دارم روی تشک حاضر شوم حتماً در جام جهانی تهران نیز به میدان خواهم رفت البته نباید فراموش کنیم  تصمیم با کادر فنی و شخص رسول خادم است.

رقابتهای بین المللی جایزه بزرگ ایوان یاریگین روسیه طی روزهای 6 تا 8 بهمن ماه در شهر کراسنویارسک روسیه برگزار می شود./مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار