قائم مقام باشگاه استیل البرز گفت: انتخاب کریمی به عنوان سرمربی تیم ملی تکواندو تداخلی با برنامه های باشگاه ندارد.

سید علی لاله آبادی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب عنوان کرد: برای دور برگشت لیگ برتر یک بازیکن جدید از بوشهر به خدمت گرفته ایم و با توجه به اینکه بازیکنان جوان و کادر فنی مجرب تیم نتایج خوبی در نیم فصل اول داشتند نیازی به تکواندوکاران جدیدی نداشتیم.
وی افزود: پیشرفت تیم در دور رفت هر هفته مشهود بود و با اینکه در مسابقات اوایل فصل از تیمهای ضعیف تر شکست خوردیم در هفته های آخر بر تیمهای قدرتمند غلبه کردیم.
وی در مورد برنامه های باشگاه برای تیم در دور برگشت گفت: مهمترین برنامه ما تقویت تیم از لحاظ روحی و روانی است زیرا به کادر فنی و بازیکنانمان اعتماد و اعتقاد کاملی داریم و تا حدود زیادی از عملکردشان در نیم فصل اول راضی هستیم.
قائم مقام باشگاه استیل البرز در پاسخ به این سوال که با انتخاب کریمی، سرمربی این تیم به عنوان سرمربی تیم ملی تداخلی در برنامه های تیم پیش می آید یا نه، تصریح کرد: مرتضی کریمی شایستگی رسیدن به سرمربیگری تیم ملی را داشته و انتخاب وی برای مجموعه باشگاه همراه با هادی افشار افتخار بزرگی است. برنامه های تیم با توجه به اتمام نیم فصل دوم و مسابقات جهانی در سال آینده تداخلی با یکدیگر نخواهد داشت و همکاری مربیان تیم در تیم ملی همزمان نیست.
وی ادامه داد: اگر کریمی خواهان ترک تیم باشد مجبوریم با درخواست وی موافقت کنیم اما با تمام قدرت از وی حمایت خواهیم کرد.
وی گفت: برای سال آینده صحبتی در خصوص فعالیت اعضای تیم نشده و اگر تغییراتی داخل مجموعه رخ دهد باید آن را در هیات رئیسه باشگاه بررسی کنیم. اما بهترین حالت برای ما حضور کریمی  در تیم است که برای بازیکنان جوان ما زحمات بسیاری کشیده است.
وی خاطر نشان کرد: تیم استیل البرز با وجود همین بازیکنان و مربیان توانست از سد تکواندوکاران اسم و رسم داری در لیگ و جام بین المللی فجر بگذرد. بنابراین توانستیم امسال نایب قهرمان مسابقات جام فجر شویم.
لاله آبادی گفت: در بحث تیمداری و ورود به مسابقات تکواندو علاوه بر قهرمانی ها، اخلاق مداری را سرلوحه برنامه هایمان قرار داده ایم چون رشته مدال آوری مثل تکواندو با مدیریت با ثبات پولادگر به عنوان رئیس این فدراسیون نسبت به رشته های دیگر لیگی بدون حاشیه و خوبی دارد که ورزشکارانش دچار فساد مالی نشده اند. در واقع از تکواندو از لحاظ اخلاقی حمایت و حفاظت خوبی شده است.
وی افزود: به جز بحث قهرمانی باشگاه برنامه های فرهنگی خوبی را اجرا میکند و باید در اینجا از حمایت های مناسب و به موقع مسئولان تیم و باشگاه تشکر کنم.

برچسب ها: تکواندو ، لیگ ، مربی ، کریمی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار